Ακούστε εδώ Ράδιο Γρεβενά – 101.5

POTIKA MYRTO
ΔΕΗ
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
SportsBase
ΥΓΡΑΕΡΙΟ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Κατηγορίες

ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ
SPONSORS
Ζιώγας

Οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας βελτιώνουν τις επιδόσεις των μαθητών

Πρέπει να κάνουν περισσότερες ώρες μάθημα τα παιδιά στο σχολείο; Οι αποψείς πολλές. Ωστόσο μια νέα επιστημονική έρευνα στη Δανία, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι με την αυξημένη διδασκαλία βελτιώνονται οι γνώσεις και τις επιδόσεις των παιδιών στο σχολείο.

Το ενδιαφέρον είναι ότι, σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασε το ΑΠΕ – ΜΠΕ, τα μαθήματα που δεν γίνονται με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά με εναλλακτικές και πιο αυτοσχέδιες μεθόδους (συμμετοχικές, βιωματικές κ.α.) φαίνεται να έχουν εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα, αποτελέσματα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Σιμόν Καλμάρ ‘Αντερσεν του Πανεπιστημίου του Ώρχους, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), πραγματοποίησαν μια μεγάλη τυχαιοποιημένη δοκιμή με 1.931 μαθητές δέκα ετών σε 90 δημοτικά σχολεία.

Οι επιστήμονες συνέκριναν τις επιδόσεις των μαθητών στην ανάγνωση, χωρίζοντας τα σχολεία σε δύο ομάδες: η μία διατήρησε το υπάρχον ωράριο διδασκαλίας και η άλλη ομάδα το αύξησε κατά τρεις ώρες την εβδομάδα επί τέσσερις μήνες. Οι πρόσθετες ώρες χρησιμοποιήθηκαν για την εκμάθηση ανάγνωσης, γραφής και λογοτεχνίας.

Στη δεύτερη ομάδα των σχολείων με την αυξημένη διδασκαλία, χωρίσθηκαν δύο ομάδες δασκάλων: η μία έκανε τη συνήθη διδασκαλία με βάση τις επίσημες οδηγίες και η δεύτερη ομάδα εφάρμοσε πιο αντισυμβατικές μεθόδους.

Ακολούθως όλοι οι μαθητές έκαναν το ίδιο τεστ για να αξιολογηθούν οι επιδόσεις τους. Διαπιστώθηκε κατ’ αρχήν ότι καλύτερα τα πήγαν όσα παιδιά είχαν κάνει το πρόσθετο τρίωρο μαθημάτων την εβδομάδα. Επίσης, από αυτά τα παιδιά, όσα είχαν κάνει τα αντισυμβατικά έξτρα μαθήματα, εμφάνιζαν ελαφρώς καλύτερη επίδοση σε σχέση με όσα είχαν κάνει τα παραδοσιακά πρόσθετα μαθήματα.

Το θέμα της αυξημένης ή όχι διδασκαλίας αποτελεί επίμαχο ζήτημα, γι’ αυτό εμφανίζονται μεγάλες διαφορές από χώρα σε χώρα, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ. Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση σε πολλά κράτη διεθνώς (ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ευρώπη) τείνει να αυξήσει τις ώρες των μαθημάτων, αλλά ορισμένες μελέτες αντιτείνουν ότι κάτι τέτοιο έχει αρνητικές επιπτώσεις στη συμπεριφορά των παιδιών λόγω κόπωσης και βαρεμάρας, κάτι που ισχύει για τα αγόρια περισσότερο από ό,τι για τα κορίτσια.

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΣΠΑ

Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΑΓΓΕΛΙΑ
ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
ΠΩΛΕΊΤΑΙ ¨ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ”
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 43 τ.μ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ