Ακούστε εδώ Ράδιο Γρεβενά – 101.5

email επικοινωνίας

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
POTIKA MYRTO
Τζιόβας Ανδρέας
Alpha Bank
ΕΜΒΟΛΙΟ

Κατηγορίες

ΥΓΡΑΕΡΙΟ
Loco delivery
ΙΩΑΝΝΑ
Ράδιο 101.5
Εμβόλιο
Ζιώγας
tsiarsiotis

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

Grevenamedia @facebook

Κοζάνη- Γραφείο

Γιατί καταργούνται στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ; Τι θα γίνει μέχρι τότε;

Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, για απαγόρευση πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων με μοτέρ εσωτερικής καύσης από το 2030, αναμένεται να αλλάξουν τα δεδομένα στην αγορά.

Για τις νέες εξελίξεις που έρχονται, ο Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Δημήτρης Πάτσιος, μας μιλά για όλες τις αλλαγές που πρόκειται να δούμε.

C & M: Πως σχολιάζετε την απόφαση της κυβέρνησης για αμιγώς ηλεκτρική αγορά μετά το 2030;

Δ.Π.: Η κυβέρνηση έλαβε την απόφαση κατάργησης των εισαγωγών θερμικών αυτοκινήτων μετά το 2030, με γνώμονα το καίριο ζήτημα του κλίματος, στα πλαίσια μιας «γενναίας» στρατηγικής για την ενεργειακή μετάβαση της χώρας. Έστω αιφνιδιαστικά, η απόφαση βρίσκει την Ελλάδα όχι μόνο σε πλήρη εναρμόνιση με την ευρωπαϊκή στόχευση, αλλά και αρκετά βήματα μπροστά, μιας και η πρόταση στόχου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ήταν το 2035. Η επιτυχία του στόχου θα καθοριστεί βέβαια από τον έγκαιρο σχεδιασμό και τη συνάρτηση με άλλες ενέργειες. Πρέπει τέλος να σημειωθεί ότι οι ανάλογοι στόχοι στην ΕΕ συνδυάζονται με μέτρα περιορισμού /αποθάρρυνσης για τα παλαιά και ρυπογόνα οχήματα. Το όραμα μιας αγοράς αυτοκινήτου μηδενικών εκπομπών δεν μπορεί άλλωστε να συνυπάρχει με την αθρόα εισαγωγή παλαιών μεταχειρισμένων οχημάτων άλλων αγορών.

 C & M: Οι τιμές των αυτοκινήτων θα επηρεαστούν;

Δ.Π.: Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι τα αυτοκίνητα τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (Euro 6), θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Παλαιότερα οχήματα, ενόψει τυχόν μέτρων αποθάρρυνσης, είναι πιθανό να καταστούν λιγότερο ελκυστικά και πάντως το κόστος χρήσης τους θα βαίνει αυξανόμενο, αφού ρυπαίνουν πολλαπλάσια και τα αστικά κέντρα είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένα.

Δημήτρης Πάτσιος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΑΑ

Δημήτρης Πάτσιος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΑΑ

C & M.: Πόσο ρεαλιστική είναι όμως η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Δ.Π.: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη συμφέροντα, λαμβάνοντας υπόψη τα θεσπισμένα κίνητρα (επιδότηση αγοράς, φορο-απαλλαγές, ελεύθερη είσοδος στη πόλη, δωρεάν στάθμευση κλπ) και το μειωμένο κόστος χρήσης (κόστος ανά χιλιόμετρο, συντήρηση κα.). Για τους ίδιους λόγους άλλωστε, ήδη το 19% των αγοραστών στην ΕΕ επιλέγει επαναφορτιζόμενα αυτοκίνητα (στοιχεία 2021 Q3). O προβληματισμός της αυτονομίας συγκρατεί σημαντικό μέρος των αγοραστών στη χώρα μας, λαμβάνοντας όμως υπόψη το σχεδιασμό που υλοποιούν επί του παρόντος μεγάλοι ενεργειακοί «παίκτες», η εικόνα των δημόσιων σταθμών φόρτισης θα αλλάξει δραματικά προς το καλύτερο το 2022, με την εισαγωγή 3 ως 4 φορές περισσότερων σημείων φόρτισης.

Σχετικά άρθρα

Interactive
ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
Πωλείται οικόπεδο
Πωλείται διαμέρισμα-Εμμανουήλ 7
Για εργασία-Μόναχο
Παύλου Μελά
Ενοικιάζονται γκαρσονιέρες- Απέναντι από τα Δικαστήρια
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Πωλείται- Εργατικές κατοικίες
Παλαιολόγου 58
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ- Κέντρο πόλης

ΖΗΤΕΙΤΑΙ-Γυναίκα για φροντίδα ηλικιωμένης
Χαλκιδική- Νέα Καλλικράτεια
Ενοικιάζεται διαμέρισμα 90 τ.μ.
ΤΑΞΙ
ENOIKIAZETAI
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
-Διεύθυνση-GrevenaMedia
Ενοικιάζεται ή Πωλείται
Διαφήμιση ΛΑΔΙΑ
 

Follow Us

ΤΣΙΟΓΚΑΣ
Σεμερτζίδης
TSIOVAKAS

Καιρός

Γρεβενά

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ