Μπορεί η εικονική πραγματικότητα να σώσει τη δημοσιογραφία;
Οι New York Times εισέρχονται στον χώρο της εικονικής πραγματικότητας. Το μήνυμα από την τρέχουσα συγκυρία στον κόσμο των μέσων…
ενημέρωσης είναι σαφές: τα υπάρχοντα επιχειρηματικά μοντέλα στον κλάδο των media δεν δουλεύουν, και τα αναδυόμενα μοντέλα έχουν ακόμα πολύ δρόμο μπροστά τους.
Σύμφωνα με τους New York Times, το μέλλον της δημοσιογραφίας είναι η εικονική πραγματικότητα, κι αυτό εκφράστηκε στην εκδήλωση Digital Content NewFronts που έλαβε χώρα την εβδομάδα που μας πέρασε στην Πόλη της Νέας Υόρκης.
Οι NYT, που πρόκειται να προβούν σε απολύσεις 70 ατόμων από το διεθνές τμήμα, ανακοίνωσαν έξι νέες σειρές ψηφιακού βίντεο καθώς και την είσοδό τους στα βίντεο 360 μοιρών. Το περιεχόμενο των βίντεο των Times είναι εντυπωσιακό. Αλλά στην εποχή των ατελείωτων ροών στα κοινωνικά μέσα, το εντυπωσιακό δεν ξεχωρίζει πάντα.
Σύμφωνα με τα διευθυντικά στελέχη της εταιρείας, ο τρόπος για να ξεχωρίσει είναι η εικονική πραγματικότητα.
Τον Οκτώβριο, οι Times παρέδωσαν ένα εκατομμύριο σετ εικονικής πραγματικότητας Google Cardboard στους συνδρομητές τους.
Πάνω από 600,000 εξ’ αυτών κατέβασαν την αντίστοιχη εφαρμογή, καθιστώντας την έτσι την πιο επιτυχημένη νέα εφαρμογή της εταιρείας και «την κορυφαία κινητή εφαρμογή για υψηλής ποιότητας περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας» σύμφωνα με τον αρχισυντάκτη του New York Times Magazine, Τζέικ Σίλβερσταϊν.
Φέτος, τα βίντεο εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας θα περιλαμβάνουν την κάλυψη των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο, την εξερεύνηση του διαστήματος, ένα προφίλ μιας ιρακινής πόλης, και μια σειρά σκηνών από τη φύση για διαλογισμό.
Όπως λέει ο Σίλβερσταϊν, η ομάδα εικονικής πραγματικότητας «λειτουργεί σαν μια startup εντός της εταιρείας».
Πέρα από βραβεία και διακρίσεις για τους Times, πώς θα μεταφραστούν αυτά τα βίντεο έντασης εργασίας σε μισθούς για τους ανθρώπους που τα δημιουργούν και τους δημοσιογράφους που καλύπτουν τις ειδήσεις κάθε μέρα;
Για τον σκοπό αυτό, οι Times ετοιμάζουν τη λειτουργία του Story[X], ενός εργαστηρίου έρευνας & ανάπτυξης όπου δημοσιογράφοι, τεχνολόγοι, δημιουργοί και brands θα ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την εξασφάλιση χορηγιών.
Η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει έξι βίντεο εικονικής πραγματικότητας με την παρουσία brands, και σκοπεύει να αυξήσει τον αριθμό αυτό. Μάλιστα, κάποια από τα φιλμ εμπορικού χαρακτήρα ήταν πιο δημοφιλή από εκείνα που παρήγαγε η συντακτική ομάδα.
- Προηγούμενο Πανελλήνιες 2016: Χρήσιμες συμβουλές για τα εξεταζόμενα μαθήματα
- Επόμενο Ηλεκτρονική εφαρμογή για ραντεβού στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης