Συνέχεια του «debate»
Στο debate της 10-5-23, όπως αναμενόταν, δεν έγινε διάλογος. Οι αρχηγοί των κομμάτων «απήγγειλαν» το πολιτικό τους πρόγραμμα . Όμως παρά τους όποιους περιορισμούς της διακομματικής επιτροπής οι δημοσιογράφοι θα μπορούσαν, κατά την άποψη μου, έμμεσα να μετατρέψουν τους μονολόγους σε μορφή διαλόγου. Συγκεκριμένα αναφερόμενος σε μερικές περιπτώσεις 1)Για τους κομματικούς διορισμούς ακόμη και σε θέσεις ευθύνης όπως του σταθμάρχη των Τεμπών με τα τραγικά που συνέβησαν αλλά και σε λοιπές θέσεις οργανισμών κ.λπ. με άλλου είδους συνέπειες και την πρόταση του κυρίου Ανδρουλάκη για διαγωνισμό μέσα σε προθεσμία για τις θέσεις αυτές, θα μπορούσε ένας δημοσιογράφος να ζητήσει τις θέσεις των υπολοίπων αρχηγών και ιδιαίτερα των δύο μεγάλων κομμάτων 2) Στην πρόταση του κ. Μητσοτάκη για κοστολόγηση των προγραμμάτων από το γενικό λογιστήριο, θα μπορούσε ένας δημοσιογράφος να ζητήσει τη θέση των υπολοίπων αρχηγών και κυρίως της αξιωματικής αντιπολίτευσης 3) Στην θέση του κυρίου Τσίπρα για την κατάργηση της ελάχιστης βαθμολογίας για την είσοδο στα πανεπιστήμια και για τους 20.000 υποψηφίους που θα μείνουν έξω, θα μπορούσε μια τολμηρή ερώτηση απευθυνόμενη στον κύριο Τσίπρα να ήταν μήπως θα ήταν προτιμότερο με δεδομένο των κορεσμό των πτυχιούχων, σε μεγάλο βαθμό, των πανεπιστημίων οι 20.000 νέοι να κατευθυνθούν σε επαγγέλματα περιζήτητα όπως του τεχνίτη φυσικού αερίου, του υδραυλικού, του τουρισμού κ.λπ.; 4)Στο θέμα το μέγα των μετακλητών υπαλλήλων , που αναφέρθηκε ο κ. Βελόπουλος, θα μπορούσε ένας δημοσιογράφος αναφέροντας τον αριθμό και τις αποδοχές τους να ζητήσει τη θέση των υπολοίπων αρχηγών και κυρίως των δύο μεγάλων κομμάτων 5) Στο θέμα της μη φορολογίας όλων και τις συνέπειες εξ’ αυτού της μεσαίας τάξης, επίσης θα μπορούσε ένας δημοσιογράφος να ζητήσει τις θέσεις των αρχηγών των κομμάτων με επισήμανση η μεσαία τάξη που στηρίζει τη δημοκρατία, να κινδυνεύει να πτωχοποιηθεί. Kλείνοντας το παρόν γράμμα μου θα έλεγα ότι λίγα πράγματα προσέφερε το debate, ενώ θα μπορούσαν οι δημοσιογράφοι με τον τρόπο τους να το βελτιώσουν.
ΘΑΝΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Τοπογράφος μηχανικός Ε.Μ.Π.
- Προηγούμενο Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών: Μεταλυκειακό έτος – Τάξη Μαθητείας
- Επόμενο Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου