JUWI HELLAS
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ
ΔΕΗ
ΔΑΜ
POTIKA MYRTO
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
BANNER
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Κατηγορίες

ΥΓΡΑΕΡΙΟ
ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ

Συνέντευξη του Βουλευτή του Ν. Γρεβενών κ. Θανάση Χαντάβα στην ιστοσελίδα grevenamedia.gr

Κύριε Χαντάβα το τελευταίο διάστημα πληθαίνουν και πάλι οι φωνές ότι η οικονομία της χώρας μας βρίσκεται σε αδιέξοδο και ότι είναι δύσκολο να αποφύγουμε τη χρεοκοπία. Πως βλέπετε εσείς τα πράγματα;

Αυτές οι φωνές δυστυχώς κάνουν τη μεγαλύτερη ζημιά στην οικονομία της πατρίδας μας, ιδιαίτερα όταν προέρχονται από το εσωτερικό της χώρας μας είτε από  την αντιπολίτευση είτε από  τα Μ.Μ.Ε. Όταν εμείς ως Έλληνες δεν πιστεύουμε ότι δεν πρόκειται να χρεοκοπήσουμε, τότε τι περιμένουμε να κάνουν οι ξένοι, ιδιαίτερα οι κερδοσκόποι που  επιδιώκουν την πτώχευση της πατρίδας μας;

Έχουμε όμως ένα μεγάλο χρέος και ένα μεγάλο έλλειμμα που δικαιολογούν αυτές τις ανησυχίες.

Δεν έχουμε απλά μεγάλο, έχουμε ένα γιγάντιο χρέος και ένα τεράστιο έλλειμμα που κληρονομήσαμε από την προηγούμενη κυβέρνηση και  γι’ αυτό πήραμε αυτά τα σκληρά και επώδυνα μέτρα. Οι ανησυχίες όμως είναι αδικαιολόγητες. Έχουμε εξασφαλίσει 110 δις ? για τρία χρόνια από το Μηχανισμό Στήριξης και καθημερινά ακούμε από τα πιο επίσημα χείλη είτε της Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου ότι δεν υφίσταται κίνδυνος πτώχευσης της Ελλάδας. Ποιος είναι ο λόγος λοιπόν να επηρεαζόμαστε από διεθνές ή εγχώριους οικονομολόγους που πολλοί από αυτούς είναι ταυτόχρονα και υπάλληλοι διεθνών κερδοσκοπικών Οίκων.

Σας κατηγορούν όμως για την προσφυγή σ’ αυτό το μηχανισμό στήριξης.

Μας κατηγορούν αλλά δεν προτείνουν και τι έπρεπε να κάνουμε, όταν δεν μας δάνειζε κανείς και δεν είχαμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις. Είναι πιο ξεκάθαροι αυτοί  που επιμένουν μέχρι και σήμερα ότι θα ήταν καλύτερη η πτώχευση της Χώρας . Εμείς όμως δεν το θέλαμε αυτό. Δεν θέλαμε  να κλείσουν οι Τράπεζες και να χαθούν οι καταθέσεις των πολιτών και να διακοπεί η χρηματοδότηση της πραγματικής οικονομίας, ούτε θέλαμε να μηδενιστούν οι μισθοί και οι συντάξεις και να επικρατήσει το χάος σε μια χώρα αδύναμη και διεθνώς απομονωμένη.

Δεν δικαιολογώ όμως αυτούς που είναι κατά της πτώχευσης, κατά του μνημονίου και δεν προτείνουν τίποτα. Αυτοί δημαγωγούν, λαϊκίζουν και αποπροσανατολίζουν το λαό.

Σε ό,τι αφορά το μηχανισμό στήριξης που δημιουργήθηκε σε έκτακτες συνθήκες με πρωτοβουλίες του Πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, σήμερα θεσμοθετήθηκε ως μόνιμος μηχανισμός θωράκισης της ευρωπαϊκής οικονομίας και του ευρώ και οφείλουμε όλοι να αναγνωρίσουμε ότι η πτώχευση της Χώρας μας αποφεύχθηκε με τις στοχευμένες ενέργειες και τις προσπάθειες του Έλληνα Πρωθυπουργού.

Ο μηχανισμός  στήριξης όμως οδήγησε την οικονομία μας σε ύφεση και δεν υπάρχει ανάπτυξη. Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σας κατηγορεί γι΄αυτό και μάλιστα πρότεινε στη Βουλή ότι το πρόβλημα της Ελλάδας λύνεται με «ανάπτυξη – ανάπτυξη – ανάπτυξη».

Λυπάμαι που θα το πω, αλλά ο κ. Σαμαράς υποκρίνεται. Σήμερα και ο τελευταίος Έλληνας πολίτης γνωρίζει ότι είναι επιτακτική ανάγκη η ανάπτυξη. Ανάπτυξη όμως χωρίς χρηματοδότηση δεν γίνεται.

Σήμερα ούτε η Ελλάδα μπορεί να δανειστεί από τα Διεθνή Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα,  ούτε οι Ελληνικές Τράπεζες επειδή οι πιστωτές φοβούνται πιθανή πτώχευσή μας λόγω του μεγάλου χρέους. Πρέπει να τους πείσουμε με πράξεις και όχι με λόγια ότι έχουμε σκοπό να μειώσουμε το χρέος το οποίο δυστυχώς μεγαλώνει όσο υπάρχει έλλειμμα στον προϋπολογισμό. Χρειάζεται επομένως ένας μαραθώνιος αγώνας σε τρεις άξονες, μείωση ελλείμματος, μείωση χρέους, ανάπτυξη της οικονομίας.

Δεν γίνεται δυστυχώς μόνο με  ανάπτυξη – ανάπτυξη – ανάπτυξη. Η δραστική μείωση του ελλείμματος όμως προϋποθέτει αύξηση των εσόδων του κράτους και μείωση των δαπανών, αφαίρεση δηλαδή πόρων  από την πραγματική οικονομία που σημαίνει ύφεση.

Γνωρίζαμε εξαρχής λοιπόν ότι για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα θα έπρεπε να περάσουμε από την στενωπό της ύφεσης που είναι επώδυνη γιατί επιφέρει μείωση των εισοδημάτων και αύξηση της ανεργίας . Για να είναι όμως σύντομη αυτή η περίοδος θα πρέπει να συνεχιστούν οι προσπάθειες έως ότου να μηδενιστεί το έλλειμμα και να ανοίξουν οι αγορές . Ταυτόχρονα θα πρέπει να αξιοποιήσουμε τη δημόσια περιουσία για να μειώσουμε το χρέος και πάνω απ΄ όλα να επανεκκινήσουμε την ανάπτυξη.

Πως θα πετύχουμε την ανάπτυξη;

Έως ότου ανοίξουν οι αγορές για τη χρηματοδότηση της οικονομίας μας,  μπορούμε να αξιοποιήσουμε τα κονδύλια του ΕΣΠΑ. Υπάρχουν αρκετά κονδύλια που δυστυχώς δεν μπορούμε να απορροφήσουμε, που μπορούν να διατεθούν για δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις.

Ο νέος Επενδυτικός Νόμος, το Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης ( ΕΤΕΑΝ) και πολλά άλλα προγράμματα που ανέπτυξαν σχεδόν όλα τα Υπουργεία δίνουν σημαντικές ευκαιρίες για ανάπτυξη .

Στο Νομό Γρεβενών εμείς τι μπορούμε να περιμένουμε;

Είναι ευκαιρία να ολοκληρώσουμε τις βασικές υποδομές και να επενδύσουμε στον τουρισμό και στην αγροτοδιατροφική αλυσίδα στα οποία η Περιφερειακή Ενότητα Γρεβενών έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα. Οι επενδύσεις αυτές θα τονώσουν την επιχειρηματικότητα, θα δημιουργήσουν θέσεις εργασίας και θα δώσουν προοπτική και στον εμπορικό κόσμο.

Ποιες κατά τη γνώμη σας είναι οι βασικές υποδομές;

Ο οδικός άξονας Ε-65 που θα συνδέει τη Λαμία με την Εγνατία Οδό στα Γρεβενά,  οι οδικοί άξονες Γρεβενών – Δεσκάτης , Γρεβενών – Βασιλίτσας, η γέφυρα του  Πόρου, οι δρόμοι που θα διασυνδέουν τους τουριστικούς προορισμούς και ο αγωγός Φυσικού Αερίου Τουρκίας- Ελλάδας – Ιταλίας που θα διέρχεται από τα Γρεβενά.

Ποιες επενδύσεις κατά τη γνώμη σας μπορούν να ενισχύσουν την τουριστική ανάπτυξη;

Πρέπει να αναδείξουμε όλα τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα που διαθέτουμε στο φυσικό περιβάλλον, στον αθλητισμό και στον πολιτισμό και να δημιουργήσουμε πολλούς ελκυστικούς προορισμούς που θα επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο.

Μπορείτε να μας αναφέρετε συγκεκριμένα έργα ή δράσεις;

Η αναβάθμιση και η επέκταση του Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας και η τουριστική αξιοποίηση της ευρύτερης περιοχής του ορεινού όγκου.

Η τουριστική αξιοποίηση της λίμνης του Ιλαρίωνα,  η ανάδειξη των αρχαιοτήτων στο Καστρί, η κατασκευή Κέντρου Παλαιοντολογίας στη Μηλιά , το Αστρονομικό Πάρκο Όρλιακα, η αξιοποίηση των Ιαματικών Λουτρών της Κιβωτού, η ανάπτυξη των Μοναστηριών του Ταξιάρχη και της Βουνάσας, η στερέωση και αποκατάσταση των ιερών ναών Σαμαρίνας και Διάκου, η ανάδειξη της Βάλια Κάλντα, η κατασκευή οικοτουριστικής διαδρομής στα γεφύρια των Γρεβενών, η κατασκευή οικομουσείου και Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και τόσα άλλα που μπορούν να προκύψουν μέσα από μια διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς.

Στον αθλητισμό εκτός από το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας, θα μπορούσε να κατασκευαστεί Κέντρο Προετοιμασίας αθλητών καθώς και Κέντρο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού επειδή, όπως αποδείχθηκε από τις δραστηριότητες του Μ.Ο.Γ, τα Γρεβενά αποτελούν ελκυστικό προορισμό για τη μοτοσικλέτα.

Μας είπατε πολλά έργα σε μια περίοδο λιτότητας . Υπάρχουν τα απαραίτητα χρήματα;

Όσο και να φαίνεται παράξενο, χρήματα στο ΕΣΠΑ υπάρχουν πολλά, περίπου 22 δις ? για τη χώρα για την περίοδο από το 2007 έως το 2013 και σήμερα απορροφήσαμε μόνο το 18%. Στη Δυτική Μακεδονία αντιστοιχούν πάνω από 500  εκ.? εκ των οποίων για το έτος 2011 προβλέπονται πληρωμές 69  εκ.?.

Αμφιβάλλω όμως ότι θα απορροφηθούν αυτά τα χρήματα επειδή δεν υπάρχουν ώριμες μελέτες .

Εκτιμώ ότι σύντομα θα ενισχυθεί η χρηματοδότηση της ανάπτυξης με νέους ευρωπαϊκούς πόρους και είναι ανάγκη να ετοιμάσουμε ώριμες μελέτες για στοχευμένα αναπτυξιακά έργα που θα δημιουργούν μόνιμες θέσεις εργασίας και θα οδηγούν σε αειφόρο και βιώσιμη ανάπτυξη.

Θα είναι λάθος να αναλώσουμε τους πόρους σε έργα που δημιουργούν  θέσεις εργασίας και παράγουν εισόδημα μόνο κατά το διάστημα κατασκευής τους.

Ποιος είναι αρμόδιος για τις μελέτες και για την υλοποίηση των έργων;

Τα κονδύλια του ΕΣΠΑ είναι ευρωπαϊκά και οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί προβλέπουν φορείς υλοποίησης αυτούς που διαθέτουν διαχειριστική επάρκεια. Για το Νομό Γρεβενών δηλαδή, φορείς υλοποίησης αποτελούν η Περιφέρεια και οι δύο Δήμοι των Γρεβενών και της Δεσκάτης. Αυτοί είναι αρμόδιοι για την υποβολή των μελετών και για την υλοποίηση των έργων.

Εσείς ως Βουλευτής  πως μπορείτε να βοηθήσετε;

Μπορώ να προκαλέσω συναντήσεις των Δημάρχων, του Αντιπεριφερειάρχη και του Περιφερειάρχη με οποιαδήποτε Υπουργό προκειμένου να προωθηθούν τα έργα που  σχεδιάζουν. Μπορώ να πιέσω και  για την εξεύρεση κονδυλίων.

Παρακολουθώ και πιέζω για την εκτέλεση των  μεγάλων έργων που σχεδιάζει ή εμπλέκεται η Κυβέρνηση όπως είναι ο οδικός άξονας Ε- 65 , οδικός άξονας  Γρεβενών – Δεσκάτης, ο αγωγός φυσικού αερίου που θα συνδέει την Τουρκία, την Ελλάδα και την Ιταλία, η αναβάθμιση του Χιονοδρομικού Κέντρου Βασιλίτσας και η τουριστική αξιοποίηση της ευρύτερης περιοχής, η αξιοποίηση της λίμνης Ιλαρίωνα και της Βάλια Κάλντα.

Από όσα γνωρίζουμε έχουν διακοπεί οι εργασίες κατασκευής του οδικού άξονα Ε-65 που θα συνδέει τη Λαμία με την Εγνατία οδό στην περιοχή των Γρεβενών. Υπάρχει κάποια νεότερη εξέλιξη;

Πράγματι έχουν διακοπεί οι εργασίες στον Ε-65 καθώς επίσης και στους άλλους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες της Χώρας που κατασκευάζουν οι Εταιρείες Παραχώρησης, λόγω προβλημάτων που σχετίζονται με τη χρηματοδότησή τους από τις Τράπεζες. Πιστεύω ότι μετά τις ενέργειες της Κυβέρνησης τα προβλήματα αυτά γρήγορα θα ξεπεραστούν. Για το τμήμα όμως του Ε-65 από την Καλαμπάκα έως την Εγνατία οδό στην περιοχή των Γρεβενών, υπάρχει απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για αναστολή των εργασιών λόγω προσφυγών για την προστασία της αρκούδας.

Η οριστική απόφαση προβλέπεται να εκδοθεί το Φθινόπωρο με πιθανότατη απόφαση την ακύρωση της χάραξης. Εγώ ήδη πιέζω την Κυβέρνηση για τη αλλαγή της χάραξης από τώρα.

Στην ίδια κατεύθυνση ζήτησα να κινηθεί και το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας. Ως πιθανή νέα χάραξη θεωρείται η Οξύνεια – Αγιόφυλλο – Αγ. Θεόδωροι – Γρεβενά ή εναλλακτικά Οξύνεια – Αγιόφυλλο – Βενέτικος ( Κηπουργιό).

Τι γίνεται με την κατασκευή του οδικού άξονα Γρεβενών – Δεσκάτης που μας υποσχέθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης;

Όπως ενημερώθηκα προβλέπεται  σύντομα το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτ. Μακεδονίας να αναθέσει τη εκπόνηση της μελέτης αλλά και  την υλοποίηση του έργου στην «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε». Αυτή είναι η καλύτερη λύση ούτως ώστε να συνδυαστεί η χάραξή του με τη χάραξη του Ε- 65 και να αναλάβει το Υπουργείο Υποδομών τη χρηματοδότησή του.

Μπορείτε να μας εξηγήσετε τι σχέση έχει με τα Γρεβενά η κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου που θα συνδέει την Τουρκία – Ελλάδα – Ιταλία;

Το έτος 2011 θα είναι η χρονιά των ενεργειακών αγωγών που θα καταστήσουν την Ελλάδα ενεργειακό κόμβο. Ο αγωγός ITGI που θα μεταφέρει φυσικό αέριο από το Αζερμπαϊτζάν δια μέσου Τουρκίας – Ελλάδας στην Ιταλία έχει χωροθετηθεί να διέρχεται  κοντά στο Καρπερό και να ακολουθεί την πορεία της Εγνατίας οδού προς τα Ιωάννινα.

Ο αγωγός αυτός έχει αποφασιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση να είναι ο πρώτος  που θα κατασκευαστεί και έχει εξασφαλιστεί και η χρηματοδότησή του. Την επόμενη εβδομάδα θα συζητηθεί στη Βουλή το Νομοσχέδιο που θα καθορίζει τους όρους χωροθέτησης και απαλλοτριώσεων με στόχο την ταχύτερη έναρξη των εργασιών.

Είναι προφανής η σημασία της έλευσης του Φ/Α στα Γρεβενά. Εκτός από το ότι είναι ένα φθηνό ενεργειακό καύσιμο, μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για εγκατάσταση επιχειρήσεων σε ένα Νομό που σύντομα θα καταστεί σημαντικός οδικός κόμβος.

Το Χιονοδρομικό Κέντρο Βασιλίτσας βραβεύθηκε το 2010 ως το καλύτερο Χιονοδρομικό Κέντρο της Ελλάδας και αποτελεί για τα Γρεβενά τον ελκυστικότερο προορισμό. Τι σκοπεύετε να κάνετε για την αναβάθμισή του;

Θα είναι λάθος μας αν δεν προχωρήσουμε σύντομα στην αναβάθμιση του Χιονοδρομικού Κέντρου και στην τουριστική αξιοποίηση της ευρύτερης περιοχής του ορεινού όγκου. Στην υπόθεση αυτή εμπλέκονται τρία Υπουργεία, η Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας και ο Δήμος Γρεβενών.

Εγώ μπορώ να αναλάβω να ενεργοποιήσω και τα τρία Υπουργεία και υπάρχει και  η συγκατάθεση του κ. Πρωθυπουργού γι΄αυτές τις επενδύσεις. Πρέπει όμως πρώτα απ΄όλα να συμφωνήσει ο Δήμος Γρεβενών γι΄ αυτές τις ενέργειες μου.

Σε τι εμπλέκεται ο Δήμος Γρεβενών;

Υπάρχουν αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας μετά από προσφυγές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που εμποδίζουν κάθε αναβάθμιση της περιοχής. Για να αρθούν αυτά τα εμπόδια θα πρέπει να συμφωνήσει ο Δήμος, ο οποίος είναι και ο νόμιμος ιδιοκτήτης των δημοτικών εκτάσεων .

Αναφερθήκατε στην αξιοποίηση της λίμνης του Ιλαρίωνα. Τι θα μπορούσε να γίνει σ΄αυτή την περιοχή ;

Μπορεί να μελετηθεί ένα έργο προβολής των μνημείων και τουριστικής αξιοποίησης της τεχνητής λίμνης του Ιλαρίωνα. Ήδη ο Δήμαρχος Δεσκάτης ζήτησε συνάντηση μαζί μου γι΄αυτό το θέμα.

Με τις δικές σας ενέργειες χαρακτηρίστηκε ως αρχαιολογικός χώρος το ΚΑΣΤΡΙ και εγκρίθηκε η μελέτη ανάδειξης των αρχαιοτήτων από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο. Πότε προβλέπεται να ξεκινήσουν οι εργασίες;

Το έργο είναι έτοιμο για ένταξη στο ΕΣΠΑ. Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχα από την υπεύθυνη του έργου Καθηγήτρια Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ  κ. Δρούγου η έναρξη των εργασιών θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι.

Τι γίνεται με τις αρχαιολογικές ανασκαφές στις υπό κατάκλιση περιοχές της λίμνης του Ιλαρίωνα;

Η ΔΕΗ επισπεύδει τις ανασκαφές για να αντιμετωπιστούν όλες οι εκκρεμότητες που εμποδίζουν την ολοκλήρωση του έργου. Ενέκρινε πρόσθετο κονδύλιο 5 εκ. ?. Για το έτος 2011 θα καταβληθεί ποσό περίπου  6,5 εκ. ? για μισθούς του προσωπικού ανασκαφών. Προσλαμβάνονται σύντομα 180 άτομα με εμπειρία και ακολουθεί η πρόσληψη άλλων 200 ατόμων χωρίς εμπειρία. Η εξέλιξη αυτή θα δώσει μια λύση στην αντιμετώπιση της ανεργίας των γειτονικών με τη λίμνη περιοχών.

Εκτός από το ΕΣΠΑ υπάρχουν και προγράμματα έργων όπως το ΠΙΝΔΟΣ και το ΕΠΑΔΥΜ με πολλά έργα και μεγάλες οφειλές στους εργολάβους. Πως σκοπεύει η Κυβέρνηση να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση;

Τα Προγράμματα ΠΙΝΔΟΣ και ΕΠΑΔΥΜ χρηματοδοτούνται από Εθνικούς Πόρους που σήμερα δυστυχώς είναι δυσεύρετοι. Παρά τις οικονομικές δυσκολίες αποφασίστηκε, μέσα στο 2011, να εξοφληθούν όλες  οι οφειλές των έργων που έχουν συμβασιοποιηθεί.

Αποφασίστηκε επίσης να εξοφληθούν και όλες οι επενδύσεις που είχαν ενταχθεί στον προηγούμενο  Αναπτυξιακό Νόμο.

Πρόσφατα είχατε συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλο από τον οποίο ζητήσατε να αναλάβει ο στρατός την κατασκευή γέφυρας στο ρέμα Σούτσα της Κατάκαλης όπου πνίγηκε ένας άνθρωπος. Υπάρχει καμιά εξέλιξη;

Υπάρχει θετική εξέλιξη. Όπως με ενημέρωσε το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας θα κατασκευάσει τη γέφυρα η 1η Στρατιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για την ολοκλήρωση των εργατικών κατοικιών Κυρακαλής. Υπάρχει κίνδυνος ματαίωσης του έργου;

Ματαιώθηκε δυστυχώς ο διαγωνισμός λόγω κατάληψης του κτιρίου του ΟΕΚ από απεργούς. Ο διαγωνισμός θα επαναληφθεί το Απρίλιο.

Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι ότι οι εργατικές κατοικίες θα ολοκληρωθούν. Εξασφαλίσθηκε η χρηματοδότησή τους με 5,7 εκ.? και είναι οι πρώτες και μοναδικές εργατικές κατοικίες που ολοκληρώνονται μετά τις εκλογές του 2009.

Κατά τη συνάντησή σας με τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας συζητήσατε την μετεγκατάσταση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Γρεβενών στο κτίριο του ΚΕΓΕ – ΔΗΜΗΤΡΑ . Υπάρχουν νεότερες εξελίξεις;

Το κτίριο του ΚΕΓΕ επιθεωρήθηκε από την Τεχνική Διεύθυνση της ΕΛΑΣ και βρέθηκε κατάλληλο για τις ανάγκες της Αστυνομίας. Θα προχωρήσουν στις εργασίες ανακαίνισής του και στην συνέχεια, στη μεταφορά της Αστυνομικής Διεύθυνσης στο νέο χώρο.

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΣΠΑ

Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ενοικιάζεται (ΕΛΤΑ)
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 100 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 70 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ 73 τ.μ.
ENOIKIAZETAI ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΔΙΧΩΡΗ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΔΥΑΡΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ
PINDOS PALACE
Πωλείται διαμέρισμα 100 τ.μ.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ