To καλό να λέγεται για την Τράπεζα Πειραιώς * Γράφει ο Χρήστος Παπαδόπουλος
Είναι ποκίλες οι απόψεις των πολιτών αναφορικά με την συμπεριφορά των υπαλλήλων στις διάφορες δημόσιες και μη υπηρεσίες.
Οι περισσότερες απόψεις είναι μάλλον αρνητικές.
Γράφοντας σήμερα θέλω να εκφέρω και εγώ τη δική μου άποψη-γνώμη,για μία υπάλληλο που υπηρετεί στην τράπεζα Πειραιώς.
Είχα μία ανάγκη και επισκέφτηκα την Τράπεζα Πειραιώς,για την τακτοποίησή της.
Εκεί,στην Τράπεζα Πειραιώς ,με παρέπεμψαν σε μία υπάλληλο,στην κυρία Λανάρα, όπως άκουσαν να την αποκαλεί ο διευθυντής της.
Όταν βρέθηκα μπροστά της,επειδή εκείνη την ώρα διεκπεραίωσε επείγουσα εργασία της,μου είπε,με ευγένεια λεπτή,να καθίσω σε ένα σκαμπό ,που μου υπέδειξε και το οποίο ήταν δίπλα στο γραφείο της.
Δεν περίμενα πολλή ώρα και ανέλαβε στην διεκπεραίωση της δικής μου υπόθεσης.
Πήρε το βιβλιάριο καταθέσεών μου και αφού το είδε προσεκτικά, φαίνεται ότι το βιβλιάριό μου τη δημιούργησε κάποια απορία.Πήρε το βιβλιάριο και πήγε σε άλλο υπάλληλο, πιθανόν τον διευθυντή της,με τον οποίον εξέτασε το βιβλιάριο καταθέσεών μου.
Να εξηγήσω εδώ ότι το βιβλιάριο αυτό το είχα παρατημένο σε κάποια γωνία της βιβλιοθήκης μου και για πολλά χρόνια έμενε αχρησιμοποίητο από εμένα.
Η κυρία Λανάρα μου το επέστρεψε δίνοντάς μου τις πλέον ενδεδειγμένες και χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το βιβλιάριο αυτό.
Βέβαια διαθέτω άλλο βιβλιάριο ,της Εθνικής Τραπέζης,όπου γίνονται οι καταθέσεις και αναλήψεις μου,ανάλογα με τις παρουσιαζόμενες ανάγκες μου.
Γράφω σήμερα γιατί πιστεύω στο νόημα της λαϊκής ρήσης που λέγει το καλό να λέγεται αλλά και να προβάλλεται ,πιστεύω απόλυτα.
Έτσι μόνον καλλιεργείται η πρόοδος και η ανάπτυξη του τόπου ,όταν οι ενέργειες σαν της υπαλλήλου Λανάρας ομολογούνται και προβάλλονται.
Χρήστος Παπαδόπουλος
- Προηγούμενο Αγαπητέ μας Μίλτο * Γράφει ο Χρήστος Παπαδόπουλος
- Επόμενο 5o Mεγάλο Αντάμωμα των Δεσκατιωτών-Νόστιμον Ήμαρ για τη λήξη του Ανταμώματος