Ακούστε εδώ Ράδιο Γρεβενά – 101.5

POTIKA MYRTO
ΔΕΗ
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
SportsBase
ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Κατηγορίες

ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ
SPONSORS
Ζιώγας

Συνέντευξη Τύπου για την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή του ΚΕΠΚΑ

Η Συνέντευξη Τύπου του Δ.Σ. του ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας ξεκίνησε με τις δηλώσεις του Γιάννη Θεοφύλακτους, Προέδρου του ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας, ο οποίος καλωσόρισε τους εκπροσώπους Τύπου και αναφέρθηκε εν συντομία στην Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή (15 Μαρτίου) και στον ρόλο του ΚΕΠΚΑ.

Γιάννης Θεοφύλακτος, Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ. Δ. Μακεδονίας
Συνέντευξη Τύπου στις 14-03-2013
Στα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. Δυτικής Μακεδονίας
για την παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή (15-03-2015)
15η Μαρτίου 2015
Παγκόσμια ημέρα καταναλωτή – Καταναλωτικό κίνημα

Κυρίες και Κύριοι,
Σας ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία σας σήμερα εδώ, για να τιμήσουμε την παγκόσμια ημέρα καταναλωτή.
Αφιερώνουμε την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή του 2015 στον έλληνα καταναλωτή – δανειολήπτη, που στέκεται όρθιος και αξιοπρεπής μετά από έξι (6) έτη δεινής οικονομικής κρίσης και άνευ προηγουμένου ύφεσης και παρά το γεγονός ότι βάλλεται πανταχόθεν.

Δεν μπορούμε παρά να προτάξουμε στη φετινή (2015) Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή την ανάγκη προστασίας της α΄ κατοικίας, η οποία κακώς καταργήθηκε από τις 31-12-2014. Θεωρούμε θετική τη δέσμευση της νέας κυβέρνησης για προστασία της α΄ κατοικίας, όμως δεν είναι δικαιολογημένη η καθυστέρηση στην ψήφιση για την προστασία της, καθώς βρισκόμαστε ήδη δύο μήνες μετά τις εκλογές της 25-1-2015.
Κάθε Τετάρτη, στα Ειρηνοδικεία όλης της χώρας, διενεργούνται πλειστηριασμοί, οι οποίοι, όταν αφορούν την α΄ κατοικία, πρέπει να σταματήσουν με νομοθετική ρύθμιση, καθώς δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε η κινηματική δράση να λύσει το ζήτημα αυτό.

Εκτός, όμως, από την προστασία της α΄ κατοικίας, είναι φανερό ότι υπάρχουν στην κοινωνία μας, στους καταναλωτές και στους δανειολήπτες, πολλές προσδοκίες για νομοθετική ρύθμιση των περισσότερων προβλημάτων που ταλανίζουν την χώρα.
Τα προβλήματα αυτά είναι:
– Χρέη ιδιωτών προς τις τράπεζες,
– Χρέη ιδιωτών προς τα ασφαλιστικά ταμεία,
– Χρέη ιδιωτών προς το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ.),
– Ακρίβεια προϊόντων και υπηρεσιών,
και αυτά σε συνδυασμό με τη ραγδαία μείωση ή και τον εκμηδενισμό των εισοδημάτων του μέσου έλληνα.
Σίγουρα, τα ζητήματα αυτά δεν μπορούν να λυθούν ούτε από τη μία μέρα στην άλλη ούτε απλώς με την ψήφιση ενός ή δύο νομοσχεδίων. Πρέπει, όμως, να ξεκινήσει άμεσα ο δημόσιος διάλογος με τις αρμόδιες κρατικές λειτουργίες, τους σχετιζόμενους φορείς, αλλά και την κοινωνία των πολιτών, προκειμένου να καταλήξουμε σε βιώσιμες προτάσεις και λύσεις για το εσωτερικό της χώρας, οι οποίες θα είναι ταυτοχρόνως ανεκτές στο ευρωπαϊκό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά, χαιρετίζουμε το νομοσχέδιο για τις ρυθμίσεις των οφειλών στη Δ.Ο.Υ. και τα ασφαλιστικά ταμεία, καθώς και την αύξηση (δεκαπλασιασμό) του ορίου για την ποινική δίωξη, του οποίου αναμένουμε την ψήφιση.
Ένα από τα ζητήματα στα οποία χρήζει να δοθεί λύση αποτελούν τα στεγαστικά δάνεια τα οποία είναι συνδεδεμένα με το ελβετικό φράγκο. Το πρόβλημα κατέστη ιδιαίτερα ακανθώδες μετά τη «μαύρη Πέμπτη» για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο (22-1-2015), οπότε και ορίστηκε η ισοτιμία 1€ = 1CHF. Πρόκειται για ζήτημα που αφορά περί τις 70.000 οικογένειες σε πανελλήνιο επίπεδο και εκατοντάδες στη Δυτική Μακεδονία. Ήδη, οι πρώτες δικαστικές δικαιώσεις των δανειοληπτών σε ελβετικό φράγκο (καθώς στις σχετικές συμβάσεις υπάρχουν πολλές παρανομίες σε βάρος των καταναλωτών), δείχνουν τον δρόμο προς την αναζήτηση της επίλυσης του προβλήματος με τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο, καθώς δεν είναι ούτε ηθικά ούτε δικαιϊκά ούτε πολιτικά ανεκτό, οι δανειολήπτες αυτοί να αποπληρώσουν τα διπλάσια από ό, τι οι δανειολήπτες των στεγαστικών δανείων σε €.

Το ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας, όμως, δεν είναι μόνο δάνεια, τράπεζες και εισπρακτικές εταιρείες. Προστατεύουμε τον καταναλωτή σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας και σε διάφορες καταναλωτικές διαφορές, στις οποίες θα αναφερθεί εκτενέστερα η ΓΓ του ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας, κα Κτενίδου. Επισημαίνω, απλώς, τις πολλές καταναλωτικές διαφορές με εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, στις περισσότερες από τις οποίες δικαιώθηκαν οι καταναλωτές μετά την παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ. Επίσης, οφείλω να αναφερθώ και στην καταλυτική παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ στο ζήτημα της χρέωσης του νερού με εξασθενές χρώμιο στους κατοίκους του Αγίου Δημητρίου, το οποίο, μετά την παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ και τη συνεργασία με το Συνήγορο του Πολίτη, οδεύει προς οριστική επίλυση.

Χαιρετίζουμε την πλήρωση της θέσης του ΓΓ Εμπορίου και Καταναλωτή με τον κ. Αντώνη Παπαδεράκη και αναμένουμε δημιουργική συνεργασία με τη ΓΓ Καταναλωτή και του Υπουργείου Οικονομίας.
Με την ευκαιρία, χαιρετίζουμε επίσης την πλήρωση των θέσεων του Συμπαραστάτη του πολίτη και της επιχείρησης στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και του Συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης στον Δήμο Κοζάνης, μετά από μία πρώτη άγονη πενταετία, με τις κυρίες Σιώμου και Τσιομπάνου αντίστοιχα.
Προτρέπουμε τους καταναλωτές της Δυτικής Μακεδονίας να αγκαλιάσουν το ΚΕ.Π.ΚΑ. και να γίνουν ενεργά μέλη αυτού, εκδηλώνοντας παράλληλα ενδιαφέρον για την εγγραφή τους σε αυτό –αλλά και για την ανανέωση της εγγραφής τους.
Επισημαίνουμε ότι εδώ και έξι χρόνια δεν έχουμε πάρει καμία επιχορήγηση από τη ΓΓ Καταναλωτή ούτε ζητήσαμε ή λάβαμε κάποια ενίσχυση από κάποιον Δήμο της περιοχής ή την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας. Το μόνο μας στήριγμα είναι η συνδρομή των 10€ του καθένα καταναλωτή, η οποία και αποτελεί το εχέγγυο της ανεξαρτησίας μας. Όμως, η μη ανανέωση των συνδρομών, έχει οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία, η οποία πλέον αποτελεί ορατό κίνδυνο για το παρόν του ΚΕΠΚΑ.
Οι καταναλωτές, θα μας βρουν στο Σωκράτειο Μπλιούρειο Ίδρυμα στην Κοζάνη (απέναντι από τον Άγιο Νικόλα) σε καθημερινή βάση και τις ώρες από 09:00 έως 13:00).

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τα Μ.Μ.Ε. για τη θετική τους προσφορά στους στόχους που έχει θέσει το ΚΕ.Π.ΚΑ. και όλους τους καταναλωτές και τους φορείς που ενεργά και συνειδητά συμβάλλουν στην πραγματοποίηση του σκοπού αυτού.
Σας ευχαριστώ.

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Ο Αντιπρόεδρος, κ. Θωμάς Παπαγιώτας, γεωπόνος, αναφέρθηκε ως εξής:
Κυρίες και Κύριοι
Η 15η Μαρτίου, είναι μια ημέρα με συμβολικό χαρακτήρα. Έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται ως η Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή προκειμένου να αναδείξει ένα καθολικό αίτημα των σύγχρονων κοινωνιών σε όλο τον κόσμο, το αίτημα για ενεργοποίηση και δράση, με σκοπό την αποτελεσματική προστασία των δικαιωμάτων και των συμφερόντων του πολίτη καταναλωτή.
Είναι μια ημέρα που μας υπογραμμίζει την ανάγκη να νοιαζόμαστε καθημερινά για τα ζητήματα, που αφορούν τα δικαιώματα και τα συμφέροντα του πολίτη – καταναλωτή. Γιατί οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα:
• Έχουν δικαίωμα στην υγεία και στην ασφάλεια. Το δικαίωμα προστασίας από την κυκλοφορία προϊόντος και την παροχή υπηρεσιών που είναι επικίνδυνα για την υγεία και τη ζωή.
• Έχουν δικαίωμα στην ελεύθερη και αβίαστη επιλογή. Το δικαίωμα να διαλέγει προϊόντα και υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές και σε ικανοποιητική ποιότητα που εγγυώνται την επιβίωση του (επαρκή τροφή, ρούχα, κατοικία, ιατρική περίθαλψη, μόρφωση και υγιεινές συνθήκες διαβίωσης ).
• Έχουν δικαίωμα στην πλήρη και αναλυτική ενημέρωση. Το δικαίωμα προστασίας κατά της παραπλανητικής διαφήμισης και ετικετοποίησης, καθώς και το δικαίωμα πρόσβασης σε πληροφορίες που είναι αναγκαίες για μια σωστή επιλογή.
• Έχουν δικαίωμα στην αποζημίωση σε περίπτωση βλάβης και στην αντικατάσταση σε περίπτωση ζημιάς, δηλαδή έχουν δικαίωμα αποζημίωσης σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων και ανεπαρκούς παροχής υπηρεσιών.
• Έχουν δικαίωμα στην προστασία, εκεί που δεν εφαρμόζονται οι νόμοι και οι αποφάσεις των δικαστηρίων.
• Έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε καθαρό και πόσιμο νερό.
• Έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση. Το δικαίωμα απόκτησης των γνώσεων και δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες, ώστε να είναι πληροφορημένος ο καταναλωτής.
• Έχουν δικαίωμα σε ένα υγιεινό περιβάλλον. Το δικαίωμα να κατοικεί και να εργάζεται σε περιβάλλον που δεν είναι απειλητικό, ούτε επικίνδυνο για την υγεία του και τη ζωή του και στο οποίο μπορεί να ζει με αξιοπρέπεια.
• Έχουν δικαίωμα στην ποιότητα, γιατί αυτό είναι το τελικό ζητούμενο για όλους μας.
Τα παραπάνω δικαιώματα τα έθεσε πολύ καθαρά ο αείμνηστος πρόεδρος των Η.Π.Α. J.F.Kennedy, στον μνημειώδη λόγο του στο Κογκρέσο στις 15 Μαρτίου 1962. Μεταξύ άλλων, τόνισε: «…καταναλωτές είμαστε όλοι. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οικονομική ομάδα, η οποία επηρεάζει, αλλά και επηρεάζεται σχεδόν από κάθε δημόσια ή οικονομική απόφαση. Τη μόνη σημαίνουσα οικονομική ομάδα, η οποία δεν είναι αποτελεσματικά οργανωμένη και της οποίας οι απόψεις δεν ακούγονται…».
Είκοσι τρία χρόνια αργότερα, το 1985, η Γενική Συνέλευση του Ο.Η.Ε. καθιέρωνε τις θεμελιώδεις αρχές του καταναλωτή και την 15η Μαρτίου κάθε έτους ως Παγκόσμια Ημέρα του Καταναλωτή.
Στο Νομό Κοζάνης αρχικά η ίδρυση του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2000 και ολοκληρώθηκε το έτος 2001, δέκα χρόνια αργότερα επεκτάθηκε στη Δυτική Μακεδονία. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι μία μη-κυβερνητική, μη-κερδοσκοπική, Οργάνωση (Ένωση) καταναλωτών ανεξάρτητη και ανεπηρέαστη από πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα. Κεντρική αποστολή του ΚΕ.Π.ΚΑ. είναι η προστασία των δικαιωμάτων του Πολίτη-Καταναλωτή και γενικότερα των ανθρώπινων δικαιωμάτων και αξιών.
Η λειτουργία του ΚΕ.Π.ΚΑ. βασίζεται σε συγκεκριμένες αρχές όπως: εθελοντισμός, αξιοπιστία, διαφάνεια, δημοκρατία, συλλογικότητα, ανεξαρτησία. Αυτές οι αρχές μας οδηγούν να λειτουργούμε ως ανεξάρτητη Ένωση Καταναλωτών παρεμβαίνοντας καθημερινά οπουδήποτε χρειαστεί για την προστασία του καταναλωτή σε Εθνικό, Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο μέσω της Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών Ελλάδος (Ο.Ε.Κ.Ε).
Φροντίδα μας είναι να συνειδητοποιήσει ο καταναλωτής τα δικαιώματά του και τη δύναμή του. Η συμμετοχή του σε οργανώσεις με υπαρκτές, ενεργές, αδέσμευτες και δημοκρατικές διαδικασίες αποτελεί λύση ώστε να γίνει ενεργός και συνειδητοποιημένος καταναλωτής.
Πιστεύουμε ότι ένα υγιές, ενεργό, δημοκρατικό, εθελοντικό και υπαρκτό καταναλωτικό κίνημα διασφαλίζει όχι μόνο τα συμφέροντα των καταναλωτών αλλά και αυτά των υπηρεσιών, των παραγωγών και των εμπόρων.
Έχουμε τη γνώμη ότι αγωνιζόμαστε για την σωστή πληροφόρηση των καταναλωτών, ώστε μέσα από τον υγιή ανταγωνισμό να είναι σε θέση οι ίδιοι οι καταναλωτές να επιβραβεύσουν με την επιλογή τους τα ποιοτικά προϊόντα ή τις υπηρεσίες και σε αντίθετη περίπτωση να τιμωρούν αυτά με την απόρριψη τους.
H προσπάθεια για την προστασία του καταναλωτή δεν τελειώνει ποτέ, δεν αναγνωρίζει κανένα τελικό σκοπό, κανένα καταληκτικό σημείο, απαιτεί συνέργειες, χρειάζεται αποφασιστικότητα, χρειάζεται όμως και κάτι ακόμα, να συνειδητοποιήσουμε ότι η κοινωνία δικαιωμάτων και ευκαιριών που όλοι διεκδικούμε ή θα είναι ταυτόχρονα και κοινωνία υποχρεώσεων για όλους ή δεν θα υπάρχει καθόλου.

Η Γενική Γραμματέας του Δ.Σ. του ΚΕΠΚΑ, Εύη Κτενίδου, δικηγόρος, ανέφερε σχετικώς:

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή (15 Μαρτίου) θα ήθελα να αναφερθώ, ενδεικτικά, σε μερικές περιπτώσεις καταναλωτών που ζήτησαν τη συνδρομή του ΚΕΠΚΑ και δικαιώθηκαν και αυτό για να καταλάβει το καταναλωτικό κοινό ότι ασχολούμαστε με όλες τις καταναλωτικές διαφορές και όχι μόνο με ζητήματα που αφορούν τράπεζες ή εισπρακτικές εταιρείες.

1) ΥΠΟΘΕΣΗ κας Σ.
Στην κυρία Σ. χορηγήθηκε το εφάπαξ που δικαιούνταν κατόπιν καθυστέρησης πολλών μηνών. Με σχετική αίτηση μέσω του ΚΕΠΚΑ Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ το Νομικό Πρόσωπο Δήμου Σερβίων Βελβεντού αποφάσισε ομόφωνα την παραπάνω καταβολή. Με νέα αίτηση στα γραφεία του ΚΕΠΚΑ πέτυχε την επιστροφή αναδρομικών ποσών ύψους 4000 € από παρακράτηση σύνταξης.
2) ΥΠΟΘΕΣΗ κ. Τ.
Ο κ.Τ. ανέμενε για πολλούς μήνες τη καταβολή του εφάπαξ βοηθήματος μέσω του ΤΑΜΠΥ/ΥΕΘΑ/ΓΕΣ. Ύστερα από γραπτή κοινοποίηση του αιτήματός του στο ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας του χορηγήθηκε το ποσό των 19.400 €. Με νέο του έγγραφο ο κ. Τ. ζήτησε την επιστροφή χρηματικού ποσού ύψους 3.170 € από παρακράτηση σύνταξης. Παρέλαβε σε διάστημα λίγο ημερών το παρακρατηθέν ποσό από την ΑΤΕ- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κατόπιν δική μας παρέμβασης.

3) ΥΠΟΘΕΣΗ κ. Κ.
Ο κ. Κ. χρεώθηκε από την τηλεφωνική εταιρεία Χ καταχρηστικό ποσό 110,28 €. Απευθυνόμενος ο ίδιος στην εταιρεία με γραπτή αναφορά του αιτήματος κοινοποιώντας το παράλληλα στην Ε.Ε.Τ.Τ. δεν είχε λάβει καμία ενημέρωση. Στις 25/11/2014 απέστειλε γραπτό αίτημα στην Χ μέσω του ΚΕΠΚΑ αναφερόμενος για δεύτερη φορά στο πρόβλημά του. Κατόπιν τούτου η εταιρεία προέβη σε πίστωση του 50% της συνολικής υπέρβασης του όγκου δεδομένων και του ποσού των 160 €.

4) ΥΠΟΘΕΣΗ κ. Γκ.
Στον κ. Γκ. δεν χορηγήθηκαν τα επιδόματα τέκνων των ετών 2012-2013. Ζητώντας παροχή εξηγήσεων για την μη καταβολή τόσο από τα κεντρικά γραφεία του ΟΓΑ όσο και από τον τοπικό ανταποκριτή του ΟΓΑ δεν είχε πάρει ποτέ καμία απάντηση. Στις 16/06/2014 μας κοινοποίησε το πρόβλημά του. Στέλνοντας εκ νέου σχετικό έγγραφο και μετά από παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ, ειδοποιήθηκε από τον ΟΓΑ για τη καταβολή των επιδομάτων των παραπάνω ετών.

5) ΥΠΟΘΕΣΗ κ. ΤΖ.
Ο κ. Τζ. ζήτησε από τον Χ την διακοπή της τηλεφωνικής του γραμμής. Μολαταύτα και παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχε προηγούμενο χρεωστικό υπόλοιπο του απέστειλαν νέο λογαριασμό ποσού 124€. Με γραπτή καταγγελία μέσω του ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας το ποσό διεγράφη.

6) ΥΠΟΘΕΣΗ κ. Β.
Ο κ. Β. χρεώθηκε μέσω της τηλεφωνικής εταιρείας Χ υπέρογκες χρεώσεις ύψους 375,64 €. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες του ίδιου ζητώντας από την εταιρεία να γίνει διόρθωση και διαγραφή του ποσού, δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση. Με γραπτή αναφορά στο ΚΕΠΚΑ η Χ ικανοποίησε το αίτημά του.

7) ΥΠΟΘΕΣΗ κας Κ.
Η κυρία Κ. αγόρασε ένα προϊόν από κατάστημα στην Κοζάνη. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα το προϊόν παρουσίασε σοβαρή φθορά με αποτέλεσμα η κυρία Κ, να αναγκαστεί να ζητήσει την αντικατάστασή της από το εν λόγω κατάστημα. Ο καταστηματάρχης αρχικώς αρνήθηκε. Η κυρία Κ. απευθύνθηκε στα γραφεία του ΚΕΠΚΑ Δ.Μακεδονίας αναφέροντας το πρόβλημά της και ζητώντας την παρέμβασή μας. Πράγματι κατόπιν γραπτού αιτήματος και την παρέμβαση του ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας, το προϊόν τελικά αντικαταστάθηκε με νέο.

Ο Ταμίας του Δ.Σ. του ΚΕΠΚΑ, Βασίλης Ιωαννίδης, δικηγόρος, ανέφερε για ποιους λόγους αξίζει κάποιος να είναι μέλος στο ΚΕΠΚΑ, και έκανε αναφορά στη σημασία των ενώσεων καταναλωτών στη σύγχρονη ζωή που είναι πολύπλοκη και εμφανίζονται ολοένα και περισσότεροι τρόποι συναλλαγών και όλο και περισσότερες νέες συνδιαλλαγές και νέες μορφές προϊόντων και παροχής υπηρεσιών.
Τόνισε ιδιαίτερα την οικονομική ασφυξία στην οποία έχει περιέλθει το ΚΕΠΚΑ και απηύθυνε κάλεσμα σε όλη την κοινωνία της Δυτικής Μακεδονίας να στηρίξει την προσπάθεια του ΚΕΠΚΑ.

Το μέλος του Δ.Σ. του ΚΕΠΚΑ, Βασιλική Διάφα, δικηγόρος, ως Νομική Σύμβουλος του ΚΕΠΚΑ Δυτ. Μακεδονίας, τόνισε ότι η παρούσα οικονομική συγκυρία δημιουργεί πλήθος νομικών θεμάτων και προβλημάτων στο καταναλωτικό κοινό σε όλες του τις συναλλαγές και ιδιαίτερα στις συναλλαγές του με το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Είναι ευτυχές το γεγονός ότι στο νέο Δ.Σ. του ΚΕΠΚΑ Δ. Μακεδονίας είμαστε τέσσερις (4) νομικοί και θα καταβάλλουμε όλοι μας, έχοντας και τη συνδρομή της ομάδας των νομικών που συνδράμουν τους υπερχρεωμένους, αλλά και εγώ προσωπικά ως νομική σύμβουλος του ΚΕΠΚΑ, τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να φανούμε αντάξιοι στις προσδοκίες του καταναλωτικού κοινού της περιοχής.

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου
Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

ΑΓΓΕΛΙΑ
ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
ΠΩΛΕΊΤΑΙ ¨ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ”
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 43 τ.μ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ