Νέο σύστημα της ΑΑΔΕ για όσους δεν έχουν κλειδάριθμο για το TAXISnet
Άμεσα θα ξεκινήσει σύστημα από την ΑΑΔΕ για άμεση επικοινωνία όσων πλήττονται και δεν έχουν κλειδάριθμο για το TAXISnet ώστε να είναι εφικτή η αίτηση για ένταξη στα έκτακτα μέτρα και η είσοδος στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες που εχουν δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό
Μιλώντας σε πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο υφυπουργός Οικονομικών, Θόδωρος Σκυλακάκης «Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να κλείσουν ηλεκτρονικό ραντεβού μέσω email.»
Την ηλεκτρονική χορήγηση του κλειδάριθμου, μέσω ειδικής εφαρμογής της ΑΑΔΕ, προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία των πολιτών και των εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ. και παράλληλα να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στη χορήγηση του επιδόματος των 800 ευρώ, ζητάει ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης-Πέτρος Σπανάκης με Κοινοβουλευτική Ερώτηση που κατέθεσε χθες προς τον Υπουργό Οικονομικών.
Η πρόσβαση στο Μηχανισμό εφαρμογής των μέτρων στήριξης των εργαζομένων πραγματοποιείται με τη χρήση κωδικών Taxisnet» αναφέρει ο κ. Σπανάκης
Πως βγάζουμε κλειδάριθμο TAXISnet τι γίνεται αν εχει κλιεδωθεί ο κωδικός
Δεκάδες είναι οι χρήστες του Taxisnet που καθημερινά αντιμετωπίζουν προβλήματα είτε με τους κωδικούς τους είτε γιατί κατά κάποιο τρόπο έχουν «κλειδωθεί». Παρακάτω διαβάζοντας, το Dikaiologitika News σας δίνει την λύση σε καθημερινά προβλήματα που μπορείτε να αντιμετωπίσετε στο Taxisnet – gsis.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε ενα χρήσιμο οδηγό του τι πρέπει να κάνετε σε κάθε περίπτωση.
Κατά την είσοδο μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα :”Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε το διαχειριστή του συστήματος”. Τι πρέπει να κάνω;
Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές τους κωδικούς πρόσβασης, για την εισαγωγή σας στον λογαριασμό σας, το σύστημα κλειδώνει. Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει μετά από δέκα λεπτά, εφόσον σταματήσετε τις προσπάθειες εισόδου στο σύστημα. Αν παρ’ όλα αυτά ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος, επικοινωνήστε με την Υπηρεσία μας, αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., username και τηλέφωνο επικοινωνίας).
Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται να γίνει επανεγγραφή ;
Υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται να πραγματοποιηθεί επανεγγραφή στο σύστημα.
Είμαι Παλαιός χρήστης (χρήστης πριν τις 06/12/2010) και δεν θυμάμαι τους κωδικούς πρόσβασης.
Είμαι Νέος/ Παλαιός Χρήστης που έχω ενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου στο Νέο TAXISnet και έχασα κωδικό (password) και κλειδάριθμο. Μετά την επανεγγραφή θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Δ.Ο.Υ. για την παραλαβή νέου κλειδαρίθμου.
Έκανα εγγραφή νέου χρήστη ή επανεγγραφή και ξέχασα το username. Τι πρέπει να κάνω;
Μετά την παραλαβή του κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ, το σύστημα σας αποστέλλει e-mail, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της έγκρισης της αίτησης και σας υπενθυμίζει και το username.
Ξέχασα τον κωδικό (password). Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;
Η επιλογή «Ξέχασα τον κωδικό μου» μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει με κλειδάριθμο τον λογαριασμό τους. Για την είσοδο στην υπηρεσία αυτή είναι απαραίτητος και ο κλειδάριθμος.
Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή username;
Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης αλλαγής του username με το νέο σύστημα.
Για να αλλάξετε το username, πρέπει από τις υπηρεσίες πιστοποίησης να κάνετε επανεγγραφή, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε νέο username. Μετά την επανεγγραφή θα πάτε στη Δ.Ο.Υ. να πάρετε νέο κλειδάριθμο και στη συνέχεια ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
Γιατί χρειάζεται να πάω στη Δ.Ο.Υ. για να αποκτήσω κλειδάριθμο; Γιατί δεν μου τον στέλνετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο;
Υποθέστε ότι λαμβάνουμε ένα ηλ-ταχ που μας ζητάει κλειδάριθμο από τη διεύθυνση forologoumenos@gmail.com (όχι δηλαδή την αυθεντική δική σας) και δίνουμε κλειδάριθμο για πρόσβαση στα δικά σας στοιχεία (εισοδήματα, ακίνητα, ΙΧ, ιατρικά έξοδα, αποδείξεις, οφειλές, δεδομένα της επιχείρησης) σε κάποιον τρίτο, πιθανώς κακόβουλο, χρήστη. Ακόμα και αν ζητήσουμε πρόσθετα στοιχεία για επιβεβαίωση της ταυτότητας, μπορεί ο χρήστης αυτός να τα έχει βρει από φωτοτυπία του εκκαθαριστικού σας που δώσατε π.χ. σε μια τράπεζα ή εταιρία κινητής τηλεφωνίας. Θα ήσασταν διατεθειμένος να αναλάβετε αυτό τον μικρό αλλά υπαρκτό κίνδυνο προκειμένου να εξυπηρετηθείτε χωρίς να χρειαστεί να πάτε στη Δ.Ο.Υ.;
Γιατί δεν έλαβα στο e-mail μου μήνυμα με το username παρόλο που έχω παραλάβει τον κλειδάριθμο από τη Δ.Ο.Υ;
α) Αν είστε νέος χρήστης το πιθανότερο είναι κατά την εγγραφή σας να πληκτρολογήσατε λανθασμένα το e- mail σας
β) Αν είστε παλιός χρήστης το πιθανότερο είναι να έχετε αλλάξει το e-mail σας και να μην έχετε ενημερώσει την υπηρεσία μας.
Είμαι παλιός χρήστης, έχω χάσει τους κωδικούς μου και έχω αλλάξει το e-mail μου χωρίς να ενημερώσω το TAXISnet για την αλλαγή. Τι πρέπει να κάνω για να αποκτήσω τους κωδικούς πρόσβασης;
Θα πρέπει, από την ενότητα «εγγραφή νέου χρήστη» να επιλέξετε «επανεγγραφή» όπου θα ορίσετε νέο username και κωδικό (φροντίστε να τους σημειώσετε πριν την υποβολή της αίτησης επανεγγραφής). Μετά την επανεγγραφή θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Δ.Ο.Υ. για την παραλαβή νέου κλειδαρίθμου και στη συνέχεια να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. Αφού ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας μπορείτε να δηλώσετε την αλλαγή του e-mail σας από τα στοιχεία επικοινωνίας.
- Προηγούμενο Ξεκινούν τα τεστ κατ’ οίκον – Στον δρόμο 500 Κινητές Μονάδες Υγείας
- Επόμενο Πότε θα ανακοινωθεί η ύλη των μαθημάτων αλλά και πότε θα διεξαχθούν οι εξετάσεις;