Ακούστε εδώ Ράδιο Γρεβενά – 101.5

POTIKA MYRTO
ΔΕΗ
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
SportsBase
ΥΓΡΑΕΡΙΟ

Κατηγορίες

ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ
SPONSORS
Ζιώγας

Με μικρότερο budget το 57% των καταναλωτών τα Χριστούγεννα

Τι άλλαξε στη συμπεριφορά του καταναλωτή μέσα στο δεύτερο lockdown και πώς σκοπεύει να κινηθεί τα φετινά Χριστούγεννα;

Η νέα πρωτογενής ποσοτική έρευνα της ADMINE και του AdmineInsightsLab, σε συνεργασία με το Graduate School του Deree – The American College of Greece και το ACT – American College of Thessaloniki | a division of Anatolia College Greece, διεξήχθη σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα κατά τη διάρκεια του 2ου πανελλαδικού lockdown (21-23 Νοεμβρίου) σε δείγμα 575 καταναλωτών.

Η έρευνα αποκαλύπτει σημαντικά στοιχεία που σκιαγραφούν την κίνηση της αγοράς αυτές τις γιορτές, σύμφωνα με τα οποία η αγοραστική δύναμη του κόσμου προβλέπεται μειωμένη, με το 57% των καταναλωτών να δηλώνει πως θα διαθέσει μικρότερο budget για τις χριστουγεννιάτικες αγορές του συγκριτικά με πέρυσι. Παράλληλα, οι καταναλωτές εκφράζουν ανησυχία για το άνοιγμα των καταστημάτων, αν και υπάρχει επιθυμία να τα επισκεφθούν.

Την ίδια ώρα, οι διαδικτυακές αγορές έχουν αυξηθεί κατά 72% σε σύγκριση με το πρώτο lockdown, καθώς ένας στους δύο καταναλωτές δηλώνει πως θα προτιμήσει κυρίως αυτόν τον τρόπο για τις αγορές του.

Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της ADMINE, τονίζει: «Οι πρωτόγνωρες συγκυρίες χρήζουν πρωτόγνωρων συνεργασιών και μεγάλων πρωτοβουλιών. Η σύμπραξη με δύο κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και η πρώτη μας έρευνα για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό σηματοδοτούν μια νέα εποχή για την ADMINE. Τη στιγμή που ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος έχει εναποθέσει τις ελπίδες του στη χριστουγεννιάτικη αγορά, απαντάμε με insights και όχι με υποθέσεις».

Ο Δημήτρης Δημακάκος, Senior Consumer Research & Insights Manager της ADMINE, κατέληξε στο συμπέρασμα: «Η Covid-19 έχει αναμφίβολα επιταχύνει τη μετάβαση προς το ψηφιακό κανάλι. Από την άλλη πλευρά, η εμπειρία αγοράς σε ένα φυσικό κατάστημα απαιτεί μια σειρά προφυλάξεων που δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητες από τα brands. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ένας καταναλωτής θα περάσει από διαφορετικά κανάλια και μορφές επικοινωνίας, το omnichannel γίνεται επιτακτική ανάγκη για τα brands, ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες τους».

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου
Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

ΑΓΓΕΛΙΑ
ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
ΠΩΛΕΊΤΑΙ ¨ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ”
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 43 τ.μ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ