JUWI HELLAS
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ
ΔΕΗ
ΔΑΜ
POTIKA MYRTO
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
BANNER
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Κατηγορίες

ΥΓΡΑΕΡΙΟ
ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ

Κόφτης στις άγονες αεροπορικές γραμμές – Τι γίνεται με Κοζάνη και Καστοριά

Την πλήρη ανατροπή του νομικού πλαισίου που ισχύει σήμερα στις άγονες αεροπορικές γραμμές προβλέπει προσχέδιο υπουργικής απόφασης που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) προκαλώντας σημαντικές αντιδράσεις από τις τοπικές κοινωνίες. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο μειώνεται κατά 50% το ποσό των επιδοτήσεων για την κάλυψη των γραμμών, διατηρούνται στους 28 οι προορισμοί που χαρακτηρίζονται άγονες γραμμές, αλλά μειώνονται δραστικά τα επιδοτούμενα δρομολόγια από και προς αυτούς.
Η νέα μειωμένη επιδότηση φτάνει περίπου τα 22 εκατ. ευρώ ετησίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο προϋπολογισμός για τα 24 άγονα δρομολόγια μέχρι τον Απρίλιο του 2016 ήταν 157,4 εκατ. ευρώ (περίπου 39,3 εκατ. ευρώ τον χρόνο όταν στον προηγούμενο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ΥΠΑ το 2009 το ετήσιο κόστος δεν ξεπερνούσε τα 22,1 εκατομμύρια).
Στις άγονες γραμμές περιλαμβάνονται οι πτήσεις από Αθήνα προς Ζάκυνθο, Σύρο, Αστυπάλαια, Ικαρία, Λέρο, Μήλο, Κύθηρα, Νάξο, Πάρο, Κάρπαθο, Σητεία, Σκιάθο, Σκύρο, Κάλυμνο και Κοζάνη – Καστοριά. Επίσης, αφορά τις πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Σάμο, Χίο, Κέρκυρα, Καλαμάτα, Σκύρο και Λήμνο – Ικαρία. Τέλος, περιλαμβάνει και τα δρομολόγια: Άκτιο – Σητεία, Αλεξανδρούπολη – Σητεία, Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος, Ρόδος – Καρπάθος -Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Κως – Λέρος – Αστυπάλαια, Κέρκυρα -Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος και Ρόδος – Καστελόριζο.
Διαχωρισμός
Επιπλέον το προσχέδιο προβλέπει διαχωρισμό του έτους σε τρεις περιόδους τη χαμηλή περίοδο από τον Νοέμβριο έως και τον Μάρτιο, τη μέση στην οποία περιλαμβάνονται οι μήνες Απρίλιος, Μάιος και Οκτώβριος και την υψηλή από τον Ιούνιο έως και τον Σεπτέμβριο.
Με βάση αυτό τον διαχωρισμό ορίζεται και η μέγιστη τιμή ναύλου για τη χαμηλή και μέση περίοδο (ίδιος ναύλος) και για την υψηλή θερινή περίοδο. Οι τιμές κυμαίνονται από 35 ευρώ στη χαμηλή περίοδο για το δρομολόγιο Κοζάνη-Καστοριά έως και 100 ευρώ για τη θερινή περίοδο στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα. Παράλληλα σύμφωνα με το νέο σχέδιο, εάν κανένας αερομεταφορέας δεν εκδηλώσει εγγράφως μέχρι τις 30 Ιουλίου 2016 στην ΥΠΑ, την πρόθεσή του για εκτέλεση τακτικών πτήσεων, χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, σε μία ή περισσότερες από τις 28 άγονες γραμμές, από την 1η Οκτωβρίου 2016 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020 η Ελλάδα θα περιορίσει την πρόσβαση σε ένα μόνον αερομεταφορέα για κάθε μια ή περισσότερες από τις γραμμές αυτές. Στην περίπτωση αυτή, θα χορηγήσει, κατόπιν υποβολής προσφορών, το δικαίωμα εκμετάλλευσης των άγονων γραμμών από την 1η Οκτωβρίου 2016. Κριτήριο για την επιλογή των αερομεταφορέων, που θα κληθούν να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη παροχή των υπηρεσιών για κάθε προκηρυχθείσα γραμμή, θα είναι το χαμηλότερο αιτούμενο συνολικό οικονομικό αντιστάθμισμα για την κάθε άγονη γραμμή.
Σε περίπτωση ισοδύναμων προσφορών ή προσφορών χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, ως κριτήρια επιλογής μεταξύ αερομεταφορέων για την κατακύρωση του αποτελέσματος του διαγωνισμού, θα είναι: Οι προτεινόμενες τιμές των ναύλων, ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων και η συχνότητα των δρομολογίων εβδομαδιαίως, καθώς και το δίκτυο των πωλήσεων, η δυνατότητα σύνδεσης με γραμμές του εξωτερικού, η αξιοπιστία του αερομεταφορέα σε προηγούμενη ανάθεση εκμετάλλευσης των γραμμών παροχής δημόσιας υπηρεσίας και η οικονομική κατάσταση του αερομεταφορέα.
Η νέα σύμβαση, σύμφωνα με το υπό διαβούλευση σχέδιο της ΥΠΑ για τις άγονες αεροπορικές γραμμές, θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Οκτωβρίου 2016 και θα λήξει Σε περίπτωση που τα διατιθέμενα αεροσκάφη δεν διαθέτουν την απαιτούμενη χωρητικότητα για την κάλυψη του ελάχιστου αριθμού προσφερόμενων θέσεων εβδομαδιαίως, οι συχνότητες πτήσεων μπορούν να αυξηθούν αναλόγως.
Αν οι πτήσεις δεν εκτελεσθούν λόγω μετεωρολογικών συνθηκών, θα πρέπει να εκτελούνται κατά τις αμέσως επόμενες ημέρες, κατά τρόπο ώστε να ικανοποιείται η εβδομαδιαία ζήτηση, λαμβάνοντας υπόψη τις ελάχιστες εβδομαδιαίως προσφερόμενες θέσεις που προβλέποντα.
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
ΩΡΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑΥΛΟΙ

Οσον αφορά στα ωράρια εκτέλεσης των δρομολογίων οι αφίξεις/αναχωρήσεις των δρομολογίων προς/από τα αεροδρόμια μη εικοσιτετραώρου λειτουργίας θα πρέπει να πραγματοποιούνται πριν από τις 18:30 κατά την χειμερινή περίοδο ΙΑΤΑ και πριν από τις 21:00 κατά τη θερινή περίοδο. Τα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής θα πρέπει να πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες. Στις περιπτώσεις εκτέλεσης 2 ή 3 εβδομαδιαίων δρομολογίων, αυτά δεν πρέπει να εκτελούνται σε συνεχόμενες ημέρες της εβδομάδας.
Kozanews.gr

 

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΣΠΑ

Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ενοικιάζεται (ΕΛΤΑ)
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 100 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 70 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ 73 τ.μ.
ENOIKIAZETAI ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΔΙΧΩΡΗ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΔΥΑΡΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ
PINDOS PALACE
Πωλείται διαμέρισμα 100 τ.μ.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ