email επικοινωνίας

Ακούστε εδώ Ράδιο Γρεβενά – 101.5

POTIKA MYRTO
Τζιόβας Ανδρέας
Loco delivery

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

Grevenamedia @facebook

Ράδιο 101.5
ΥΓΡΑΕΡΙΟ
Ζιώγας
tsiarsiotis
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΙΩΑΝΝΑ

Κατηγορίες

«i-AGRIC» προς εξυπηρέτηση των αγροτών

Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή προσφέρει:

-Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων: Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.

-Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης: Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:

• Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ

• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

• Οφειλές προς ΕΛΓΑ

• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ

-Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης – συμβουλευτικής: Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής.

Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του.

Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν.

Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

Σχετικά άρθρα

Πασχάλης Χατζηγεωργίαδης
Κοζάνη- Γραφείο
ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ

Πωλείται οικία στην Καληράχη Γρεβενών
ΤΑΞΙ
Αθ.Διάκου-Μ.Αλεξάνδρου
Κ.Παλαιολόγου 58
Αριστείδου 27
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΝΔΡΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
-Διεύθυνση-GrevenaMedia
Ενοικιάζεται ή Πωλείται
Διαφήμιση ΛΑΔΙΑ
 

Follow Us

ΤΣΙΟΓΚΑΣ
Σεμερτζίδης
TSIOVAKAS

Καιρός

Γρεβενά

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
ΗΛΕΚΤΡΟΝ