Ακούστε εδώ Ράδιο Γρεβενά – 101.5

POTIKA MYRTO
ΔΕΗ
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
SportsBase
ΥΓΡΑΕΡΙΟ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Κατηγορίες

ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ
SPONSORS
Ζιώγας

Εκλογική διαδικασία και social media *Tης Σταματίας Γκαραλιάκου

Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερο η συζήτηση επικεντρώνονται στην εκλογική διαδικασία. Τα πρόσωπα, τα λόγια τους και τα έργα τους είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τους περισσότερους ψηφοφόρους. Όμως, σε μία εποχή όπου το ίντερνετ και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται κατά κόρον, θα ήταν εύλογο να συζητάμε για την προβολή κάθε πολιτικού μέσα από αυτά και κατά πόσο ενεργ@ είναι. Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο τα social media επηρεάζουν την εκλογική διαδικασία;

Η γρήγορη εξάπλωση των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και ο ρόλος τους στην πολιτική διαδικασία έδωσε τη δυνατότητα στους πολίτες να επιλέξουν ποιο κόμμα ή υποψήφιο θα υποστηρίξουν.  Επομένως, μέσα από ζωντανές ομιλίες, φωτογραφίες, άρθρα με υλικό από επιτόπιες συναντήσεις και ανάρτηση κειμένων από υποψηφίους που παροτρύνουν και στέλνουν θετικά και εντυπωσιακά μηνύματα, γίνεται η προσπάθεια προσέλκυσης ψηφοφόρων.

Επιπλέον, όλοι αντιλαμβανόμαστε την αλληλεπίδραση που παρατηρείται ανάμεσα στους υποψηφίους και τους ψηφοφόρους. Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στη σχέση αυτή. Η φράση “μέσα κοινωνικής δικτύωσης” αναφέρεται σε μια ευρεία ποικιλία υπηρεσιών που βασίζονται στο διαδίκτυο και σε κινητές συσκευές και επιτρέπουν στους χρήστες να συμμετάσχουν σε διαδικτυακά debates, να συνεισφέρουν με τα σχόλια και τις παρατηρήσεις τους και να επικοινωνούν μεταξύ τους σε μία διαδικτυακή κοινωνία.

Είναι γνωστό πλέον πως τα social media κυριαρχούν έναντι των παραδοσιακών, αφού δεν υπόκεινται σε κυβερνητικούς περιορισμούς και είναι υποστηριχτές της  ελευθερίας του λόγου. Επιπλέον βοηθούν τους υποψηφίους να οργανώσουν ένα ελκυστικό προφίλ, να  προωθήσουν την καμπάνια τους και να μιλήσουν άμεσα με τους υποστηριχτές τους χωρίς όμως να πουν κουβέντα για το πράσινο, για την βελτίωση του περιβάλλοντος στο οποίο ζούμε και τις ευκαιρίες για απασχόληση στον τόπο μας.

Γίνεται κατανοητή η δύναμη των κοινωνικών δικτύων και στην εκλογική διαδικασία. Ωστόσο υπάρχουν και άλλοι δρόμοι για έναν υποψήφιο να παρουσιάσει τον εαυτό του και να  περάσει τα μηνύματα του, όπως παραδοσιακά γινόταν έως τώρα. Όμως σκεπτόμενοι την ενασχόληση τόσων νέων προσώπων όχι μόνο με τα κοινωνικά δίκτυα αλλά και με την πολιτική θα πρέπει να αδράξουμε την ευκαιρία και να το εκμεταλλευτούμε στο έπακρο. Το θέμα είναι η συχνή επικοινωνία με την κοινωνία να κρατηθεί και μετά τις εκλογές, τότε που όλα σχεδόν τα έργα θα γίνουν πράξη.

Σταματία

 

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΣΠΑ

Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΑΓΓΕΛΙΑ
ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
ΠΩΛΕΊΤΑΙ ¨ΚΑΡΑΘΑΝΟΣ”
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ