KINHMATΟΓΡΑΦΟΣ
GIANAKOPOULOS

Ακούστε εδώ Ράδιο Γρεβενά – 101.5

POTIKA MYRTO
ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ
Alpha Bank

Grevenamedia @facebook

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Κατηγορίες

ΥΓΡΑΕΡΙΟ
Loco delivery
ΙΩΑΝΝΑ
ΕΜΒΟΛΙΟ
Εμβόλιο

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

Ράδιο 101.5
Κοζάνη- Γραφείο
Ζιώγας

Δημόσιο: Ποιες αλλαγές φέρνει η νέα e-πλατφόρμα

Εκσυγχρονίζεται η ψηφιακή πλατφόρμα apografi.gov.gr των δημοσίων υπαλλήλων, με το υπουργείο Εσωτερικών να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη διασύνδεση και διαλειτουργικότητα μεταξύ των υπηρεσιών του Δημοσίου. Στόχος της αναβάθμισης της ψηφιακής πλατφόρμας είναι η διαφάνεια και η απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν το έργο των δημοσίων υπαλλήλων. Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εσωτερικών, η βάση δεδομένων θα αποκτήσει πρόσθετους ρόλους, εκτός από την αποτύπωση του αριθμού των εργαζομένων στο Δημόσιο και την κινητικότητα στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του Μαρτίου και θα στηρίζεται σε πέντε άξονες:

  1.  Αναβάθμιση του Μητρώου Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα.
  2. Διαλειτουργικότητα με το πληροφοριακό σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ».
  3. Διαλειτουργικότητα με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για την υλοποίηση συστήματος πιστοποίησης.
  4. Διαλειτουργικότητα με το μητρώο εκπαιδευόμενων του ΕΚΔΔΑ με στόχο την οργάνωση της ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών των δημοσίων υπαλλήλων.
  5. Διαλειτουργικότητα με ΗΔΙΚΑ και Υγειονομικές Επιτροπές για την έγκριση χορήγησης αναρρωτικών αδειών.

Ετσι, δρομολογούνται οι απαραίτητες αλλαγές στα υποσυστήματα των οργανογραμμάτων, της κινητικότητας, της αξιολόγησης και του προγραμματισμού των προσλήψεων που θα ενισχύσουν την καταγραφή των ετήσιων αναγκών του Δημοσίου. Πρόκειται για παρεμβάσεις στα υφιστάμενα συστήματα της πλατφόρμας προκειμένου να διευκολυνθεί η λήψη αποφάσεων από τις διοικήσεις του δημόσιου τομέα.

Αλλωστε, και ο ίδιος ο υπουργός Εσωτερικών, Μάκης Βορίδης, έχει εξάρει τη συγκρότηση των ψηφιακών οργανογραμμάτων για την καλύτερη οργάνωση του Δημοσίου. Οπως έχει χαρακτηριστικά δηλώσει, ο ρόλος του ψηφιακού οργανογράμματος είναι ιδιαίτερα σημαντικός στην παρακολούθηση και κάλυψη των πραγματικών αναγκών του Δημοσίου και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε προσωπικό. «Εδώ έρχεται η μεγάλη μεταρρύθμιση, η στοχοθεσία, για να γνωρίζω εάν η συγκεκριμένη οργανική μονάδα μού χρειάζεται, πόσοι υπάλληλοι μπορούν να διεκπεραιώσουν τη δουλειά και να ξέρω πραγματικά τι κάνει ο κάθε υπάλληλος. Συνεπώς, ελέγχοντας το αντικείμενο καταλήγουμε και στις ανάγκες που χρειάζονται για να υλοποιηθεί» έχει επισημάνει μεταξύ άλλων ο υπουργός.

Ιδιαίτερο βάρος στον εκσυγχρονισμό της ψηφιακής πλατφόρμας δίνει το υπουργείο Εσωτερικών (στη φωτογραφία ο υπουργός Μάκης Βορίδης και ο αναπληρωτής Στέλιος Πέτσας)

Διαλειτουργικότητα

Παράλληλα, μέσω του εκσυγχρονισμού της πλατφόρμας «Απογραφή» υλοποιείται και η διαλειτουργικότητα με το πληροφοριακό σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» για τη λήψη δεδομένων που θα αφορούν την απασχόληση των απογεγραμμένων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση τους υπαλλήλους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, για τους οποίους δεν υπήρχαν έως τώρα επαρκή στοιχεία.

Μία από τις καινοτομίες που θα φέρει η αναβάθμιση της ψηφιακής πλατφόρμας είναι και η διαλειτουργικότητα με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για την υλοποίηση ενός συστήματος πιστοποίησης στοιχείων των απασχολουμένων στο Δημόσιο αλλά και του φορέα απασχόλησης. Σε πρώτη φάση προχωρεί η διαλειτουργικότητα με το πληροφοριακό σύστημα των τραπεζών. Ετσι, για παράδειγμα, όταν ο δημόσιος υπάλληλος θέλει να διεκπεραιώσει κάποια συναλλαγή με την τράπεζα, δεν θα χρειάζεται να προσκομίσει πλέον καταστάσεις μισθοδοσίας και έγγραφα από την υπηρεσία τους, αλλά αντίθετα θα ολοκληρώνονται οι διαδικασίες μέσω της διασύνδεσης των συστημάτων.

Αυτοματοποίηση, όμως, θα επέλθει και για τη διαδικασία χορήγησης αναρρωτικών αδειών. Κι αυτό θα γίνει μέσω της διαλειτουργικότητας της «Απογραφής» με την ΗΔΙΚΑ και τις Υγειονομικές Επιτροπές. Ετσι, ο δημόσιος υπάλληλος δεν θα χρειάζεται να ξετυλίξει το κουβάρι της… γραφειοκρατίας προκειμένου να γίνει δεκτό το αίτημά του για αναρρωτική άδεια, αρκεί η επίσκεψη στο νοσοκομείο, και τα απαραίτητα έγγραφα θα μεταφέρονται αυτόματα από τις υγειονομικές υπηρεσίες στον φορέα απασχόλησής του.

Οι ανάγκες εκπαίδευσης

Τέλος, με στόχο την ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών και την επιμόρφωση των δημοσίων υπαλλήλων, αναμένεται να διασυνδεθεί το υποσύστημα που αφορά τα περιγράμματα θέσης με το μητρώο εκπαιδευομένων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης. Κι αυτό πρακτικά θα σημαίνει πως μέσω της ενισχυμένης πια ψηφιακής πλατφόρμας θα μπορούν να ανιχνευθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και τα κενά σε υπαλλήλους κι έτσι θα προχωρούν οι υπηρεσίες σε επιμόρφωση του προσωπικού, με παρακολούθηση σεμιναρίων απαραίτητων για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΔΕΗ banner
Τζιόβας Ανδρέας
ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
Argo Grevena
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Γκαρσονιέρα Καραϊσκάκη 7 (πολιτιστικό κέντρο)
Διαμέρισμα παλιά κτελ
Ενοικιάζεται Ίωνος Δραγούμη 2
Κατάστημα πρώην ADMIRAL
Καφέ Crystal
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
Κεντρική πλατεία Γρεβενών
Πωλείται στο Περιβόλι
Ζητείται
Πωλείται οικόπεδο
Πωλείται διαμέρισμα-Εμμανουήλ 7
Για εργασία-Μόναχο
Παύλου Μελά
Απέναντι από τα Δικαστήρια
Παλαιολόγου 58
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ- Κέντρο πόλης
ΤΑΞΙ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
-Διεύθυνση-GrevenaMedia
Ενοικιάζεται ή Πωλείται
Διαφήμιση ΛΑΔΙΑ
 

Follow Us

ΤΣΙΟΓΚΑΣ
Σεμερτζίδης
TSIOVAKAS

Καιρός

Γρεβενά

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com