JUWI HELLAS
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ
ΔΕΗ
ΔΑΜ
POTIKA MYRTO
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
BANNER
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Κατηγορίες

ΥΓΡΑΕΡΙΟ
ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ

Ασύστολος… *Του Δημήτρη Ψευτογκά


Πατρογονική συνταγή!
Κυριάκος του Κωνσταντίνου…βεβαίως…βεβαίως!
Μεταρρυθμιστής, ρουσφετολόγος!
Υπόσχεται 50% επιστροφή των αναδρομικών στους ενστόλους!
Ασύστολος!
Η διέξοδος της χώρας από την κρίση και των πολιτών από τα βάρη δεν είναι το νέο παραγωγικό μοντέλο και η ανάπτυξη!
Έχει ονοματεπώνυμο με ειδικό βάρος!
Στολή!
Χιλιάδες ψήφων…προστρέξατε!
Η σοβαρότητα στο απόγειο!
Στολίδι, ευρωπαϊκής πολιτικής πρακτικής!
Οι …”θαλασσιές οι χάντρες”!
Οι “χάντρες” της περήφανης αντίστασης κατά των μνημονίων και του ευδαιμονισμού της δραχμής συνταξίδευσαν με την ελπίδα στο χαώδες μονοπάτι των εσχατιών της αριστερής αυταπάτης…
Από τα Ζάππεια του Σαμαρά και τα ΙΣΟΔΎΝΑΜΑ μέτρα των 18 δις, τα “σκισίματα” των μνημονίων του Τσίπρα με ένα νόμο και ένα άρθρο, το μεγάλο σχέδιο Λαφαζάνη για κατάληψη του Νομισματοκοπείου και το παράλληλο νόμισμα Βαρουφάκη των κόκκινων γραμμών και της επιτυχημένης διαπραγμάτευσης των capital controls  και τελευταία των ΑΝΤΙΜΈΤΡΩΝ, έχουν φορτωθεί στην καμπούρα του Έλληνα αρκετές δεκάδες ” επαχθή και επονείδιστα” δισεκατομμυρίων ευρώ νέα βάρη με το 2ο, 3ο και 4ο μνημόνιο!
Το αφήγημα των αιτίων της κρίσης απλοϊκό και επικίνδυνο:
Οι κλέφτες του ΠΑΣΟΚ, ο Γ.Α.Π με το Καστελόριζο και το γκεμπελικά παραποιημένο ” λεφτά υπάρχουν”…
Απουσιάζει πλήρως από το λαϊκό αφήγημα η περίοδος 2004-2009 και οι τεράστιες ευθύνες Καραμανλή με την διόγκωση του χρέους κατά 170 δις ευρώ, όσα χρωστούσε μέχρι τότε το ελληνικό κράτος από της ιδρύσεώς του με την επανάσταση του 1821 και προπάντων οι μακροχρόνιες παθογένειες και αιτίες!
Μια χώρα των περιστάσεων και της εξάρτησης, μια χώρα κατηγοριοποιημένων “πελατών” και όχι πολιτών, των “φίλων”, των “ημετέρων” και του δουλικού δογματισμού του “ανήκομεν εις την Δύσιν”, μια χώρα των δανεικών, των δανείων και των εισαγόμενων…
Είδε φως ιστορικά με το “η Ελλάδα στους Έλληνες”…
Συνηγέρθη, προόδεψε…
Δεν ήταν όμως αρκετό…
Θάμπωσε…
Ένα βήμα εμπρός, δύο βήματα πίσω…
Ακμή και παρακμή…
Όταν το 2009 ήρθε η ώρα της αλήθειας κανένα δεν είχε όρεξη να την ακούσει!
Επιπλέον δεν είχε έρθει μόνη της…
Ήρθε μαζί με τον “φουσκωμένο” λογαριασμό!
Η αλήθεια ήταν ενοχλητική όσο και ο λογαριασμός!
“Πρόβλημα που δεν αναγνωρίζεται δεν λύνεται” τόνιζε και τονίζει συνεχώς ο πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, Γιώργος Παπανδρέου!
Έχει απόλυτο δίκαιο!
Η οικονομική κρίση, είναι σύμπτωμα μιας βαθύτερης κρίσης, της ίδιας της δημοκρατίας μας. Αν δεν φτιάξουμε ένα σωστό, αποτελεσματικό, δημοκρατικό κράτος, δεν θα καταφέρουμε ποτέ να δημιουργήσουμε μια βιώσιμη οικονομία και συνακόλουθα μια δίκαιη κοινωνία. 

Αλλά υπάρχουν πολλοί, που αυτό το διαφορετικό, το δημοκρατικό κράτος, δεν το θέλουν. 
Γιατί θέλουν να παραμείνει στην αιχμαλωσία των πάσης φύσεως κατεστημένων, προκειμένου να παρέχει πελατειακές εξυπηρετήσεις και παρασιτικές δραστηριότητες σε διάφορους ισχυρούς και σε συμφέροντα – αντί να υπηρετεί το κοινό καλό. 
Η απελευθέρωση της δημοκρατίας από ένα κατεστημένο πελατειακής αντίληψης, είναι προϋπόθεση για να πάει η χώρα μπροστά.

Τώρα που έγιναν και οι πλέον “αντιμνημονιακοί” πρωταθλητές των μνημονίων είναι αδήριτη ανάγκη για εθνική συνεννόηση, διάλογο και εφαρμογή ενός εθνικού, προοδευτικού και δημοκρατικού προγράμματος εξόδου από την κρίση

Ένα σχέδιο δικό μας, που να γίνει κτήμα του ελληνικού λαού. 
Αυτό το σχέδιο πρέπει να αντιμετωπίζει ουσιαστικά και ριζικά τις αιτίες της κρίσης. Χρειαζόμαστε με λύσεις-σπαθί, κόψιμο του γόρδιου δεσμού στην απονομή δικαιοσύνης, στην παραγωγή πλούτου, στο φορολογικό σύστημα, στο ασφαλιστικό σύστημα και τέλος στη λειτουργία του τρίπτυχου δημόσιο – θεσμοί – πολιτικό σύστημα. 
Οι παθογένειες σε αυτούς τους πέντε τομείς δημιούργησαν την κρίση.
Εκεί, επειγόντως, χρειαζόμαστε λύσεις.
Εμείς θα επιμείνουμε…
Όσο κάποιοι που κατέβηκαν με την λεοντή κατά του “καταστροφικού λαϊκισμού” και της μεταρρύθμισης και ρέπουν με την πρώτη ευκαιρία στον πελατειασμό και την αίσχιστη παροχολογία δημιουργώντας συστημικούς “πελταστές” και μηχανισμούς κατοχής και νομής εξουσίας, τόσο δικαιώνουν τον αγώνα και τις θέσεις μας για λύσεις με προοδευτικό πρόσημο.
Μετά την καταστροφική εμπειρία των ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ η προετοιμαζόμενη ως λύση Κυριάκου Μητσοτάκη δεν έχει να προσφέρει τίποτα στη χώρα παρά επιστροφή στο θλιβερό παρελθόν που μας οδήγησε στην κρίση.
Οι δεσμοί εξάρτησης είναι δεδομένοι και η περπατησιά του ανδρός ενδεικτική!
Όσο η θέα της καρέκλας γίνεται πιο οξεία, τόσο εμφανής γίνεται και η παλαιοκομματική κοπή κάτω από το ξεφτισμένο ένδυμα εκσυγχρονισμού και μεταρρύθμισης που αφειδώς διοχετεύθηκε με κάθε πρόσφορο μέσο…
Η νέα παγίδα που στήνεται δεν θα είναι σαν την προηγούμενη εμπειρία της “αυταπάτης” και της “πλάνης” αλλά δυστυχώς
“Χείρων της πρώτης”!
Αυτή η χώρα δεν χρειάζεται ούτε αντιδημοκρατικούς μηχανισμούς, “πατρίκιους” και “πληβείους”, “παιδιά” και “αποπαίδια” ούτε φυσικά ισοπεδωτικούς ολοκληρωτισμούς προς τα κάτω…
Χρειάζεται επανεισαγωγή στην “κανονικότητα” με όλες τις δυνάμεις της, συμμετοχικά, δημοκρατικά, αξιοκρατικά με κοινωνική ευθύνη και συνείδηση, αναλογικότητα στην ανταμοιβή και όχι μόνο στα βάρη!

Δημήτρης Ψευτογκάς

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΣΠΑ

Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ενοικιάζεται (ΕΛΤΑ)
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 100 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 70 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ 73 τ.μ.
ENOIKIAZETAI ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΔΙΧΩΡΗ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΔΥΑΡΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ
PINDOS PALACE
Πωλείται διαμέρισμα 100 τ.μ.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ