ΕΕΚΕ: Οι κατηγορίες με τις περισσότερες καταγγελίες καταναλωτών το 2023
Προϊόντα και υπηρεσίες, τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες αφορούσαν οι περισσότερες καταγγελίες που υποβλήθηκαν από καταναλωτές στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας το 2023.
Αναλυτικά, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 ήταν οι ακόλουθες:
- Προϊόντα – Υπηρεσίες: 31,94%
- Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%
- Τηλεπικοινωνίες: 25,48%
- Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%
- Ακίνητα: 2,66%
- Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%
- Διάφορα: 1,52%
- Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%
- Τρόφιμα: 0.76%
Όπως τονίζει η Ένωση για ακόμα μία χρονιά «στέφθηκε απόλυτη επιτυχία ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι – καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τη λειτουργία των νοικοκυριών τους».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2023:
- Διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε
- Επέφερε στους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος
- Παρείχε στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους»
«Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί. Κανένας καταναλωτής δεν είναι μόνος» σημειώνει η ΕΕΚΕ και θυμίζει πως οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:
On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/
e-mail: info@eeke.gr
Τel :210-8817730
- Προηγούμενο Οι κινητοποιήσεις και οι διεκδικήσεις των αγροτών δεν είναι συμβολικές
- Επόμενο Ευχαριστήρια Επιστολή προς ΔΕΣΦΑ Α.Ε.