Skroutz: Τα προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο 2023
Το Skroutz κατέγραψε την online αγοραστική κίνηση κατά τη φετινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων (10-22/12/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (11-23/12/2022).
Φέτος οι online αγορές κατά την εορταστική περίοδο στο Skroutz Marketplace αυξήθηκαν κατά 28% σε σχέση με την ίδια περίοδο κατά το προηγούμενο έτος, ενώ η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18/12, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000.
Η μέση τιμή του καλαθιού στο Skroutz Marketplace κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67€, παρουσιάζοντας αύξηση 8,51% σε σχέση με πέρυσι. Ως προς τις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν οι καταναλωτές, τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις σημείωσε η κατηγορία «Ανδρικές μπλούζες» (108,58%), δείχνοντας την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στην κατηγορία Μόδα του Skroutz.
Η λίστα με τις top 10 κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο 2023 περιλαμβάνει:
- Θήκες Κινητών
- Κινητά Τηλέφωνα
- Ειδικά Συμπληρώματα Διατροφής
- Βιταμίνες
- Επιτραπέζια Παιχνίδια
- Bluetooth Handsfree
- Κρέμες Προσώπου
- Sneakers
- Προστασία Οθόνης Κινητών
- Παιχνίδια Lego
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, αξιοσημείωτο είναι ότι και για τις χριστουγεννιάτικες αγορές οι καταναλωτές επέλεξαν shopping on-the-go με αγορές μέσω του Skroutz app και τις επισκέψεις στο app να αυξάνονται κατά 24,5%. Την ίδια στιγμή, αύξηση της τάξεως του 40% σε σχέση με την περσινή περίοδο παρατηρείται και για τις Express παραδόσεις μέσω Skroutz, με τις παραδόσεις μέσω Skroutz Last Mile να αυξάνονται κατά 54%. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες που έφυγαν από τις αποθήκες της Skroutz (Fulfilled by Skroutz) για την περίοδο των εορτών αυξήθηκαν κατά 236% σε σχέση με την ίδια περίοδο τον προηγούμενο χρόνο.
Τέλος, αναφορικά με τον προτεινόμενο τρόπο πληρωμής, η μέση τιμή ανά παραγγελία των καταναλωτών που επέλεξαν πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (Buy Now, Pay Later) άγγιξε τα 380€, ενώ οι καταναλωτές που προχώρησαν σε πληρωμή με Google και Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 52€ και 58€ κατά μέσο όρο αντίστοιχα.
- Προηγούμενο Πρώτοι αποχιονισμοί για το 2024, από το ανθρώπινο δυναμικό και τα μηχανήματα του Αμαξοστασίου της Π.Ε Καστοριάς
- Επόμενο Κτηνοτροφία: Τι αλλάζει στα διαχειριστικά σχέδια βόσκησης