Προς κατάργηση οι προσφορές «1 + 1» στα σούπερ μάρκετ
Ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, προανήγγειλε ότι με ρύθμισή του θα μπει «τέλος» στις προσφορές και στα προϊόντα «1+1»!
Σε μια περίοδο που ο κόσμος ψάχνει τις μεγάλες προσφορές στο ράφι και ειδικά τα 1+1 προϊόντα που συνήθως έχουν περίοπτη θέση στα φυλλάδια και στις αφίσες των σούπερ μάρκετ, ο υπουργός αποφάσισε ότι αυτά… δεν χρειάζονται.
Δικαιολόγησε μάλιστα την απόφασή του, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ, λέγοντας πως αυτή η πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτες «να στοκάρει με προϊόντα… Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει 1+1 για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα. Τελικά αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα».
Πρόσθεσε: «εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα για να πάρει σε προσφορά. Να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέα μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης».
Και ολοκληρώνοντας αποκάλυψε ότι η εν λόγω ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 έτσι ώστε να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή…»
- Προηγούμενο Φορολογικό νομοσχέδιο: 12 fake news για τις ρυθμίσεις για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής
- Επόμενο Εφορία: Αυτοματοποιημένοι έλεγχοι προσαύξησης περιουσίας από τον Ιανουάριο