Τηλεκπαίδευση: Τι απαντά η Cisco για τα νέα προβλήματα σε δημοτικά – νηπιαγωγεία
Τη δυσλειτουργία στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης που έκανε πρεμιέρα σήμερα για τα παιδιά του δημοτικού παραδέχεται η εταιρεία Cisco.
«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας» αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.
«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com» αναφέρει επίσης.
«Μεμονωμένες περιπτώσεις» λέει το υπουργείο
Την ίδια στιγμή, με τα παράπονα γονέων από όλη τη χώρα για την αδυναμία σύνδεσης να «πέφτουν βροχή», το υπουργείο Παιδείας έκανε λόγο για «μεμονωμένες» περιπτώσεις, τονίζοντας ότι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.
Σημειώνεται πως αντίστοιχα προβλήματα πρόσβασης είχαν σημειωθεί και κατά την έναρξη των διαδικτυακών μαθημάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια, με κατάρρευση του συστήματος κατά την πρώτη ημέρα της ηλεκτρονικής διδασκαλίας, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και πανευρωπαϊκά.
- Προηγούμενο Τα… πρώτα Χριστούγεννα με την πανδημία – Η ημερομηνία «κλειδί» για το άνοιγμα της εστίασης
- Επόμενο Θετική η 8η έκθεση ενισχυμένης εποπτείας της Ελλάδας