JUWI HELLAS
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ
ΔΕΗ
ΔΑΜ
POTIKA MYRTO
ΚΑΡΑΛΗΣ

Grevenamedia @facebook

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
BANNER
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

Κατηγορίες

ΥΓΡΑΕΡΙΟ
ΤΑΞΙ
ΓΡΙΔΑΣ

Οδικός άξονας «ΣΙΑΤΙΣΤΑ-ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ» μια ακόμη αλήθεια χαμένη στην προπαγάνδα.Ο κύριος Σπίρτζης,όπως συνηθίζει, σε κάθε παράδοση δημόσιου έργου, παραποιεί την αλήθεια*Του Γιάννη Μαγκριώτη

Γι’ αυτόν ο χρόνος ξεκίνησε, όταν ανέλαβε υπουργός, τότε  ξεκίνησαν και τα έργα.

Δίνοντας χθες στην κυκλοφορία το τελευταίο τμήμα των 20.5 χιλ. του κάθετου άξονα της Εγνατίας,  «Σιάτιστα- Κρυσταλλοπηγή», στα Ελληνοαλβανικά σύνορα , συνολικού μήκους 72 χιλ. δήλωσε:

-Παραδίδω, ένα σημαντικό οδικό άξονα, για την Δυτική Μακεδονία, άλλα και για όλη την χώρα.

-Δυστυχώς όμως, δεν υπήρχε μέχρι τώρα, πολιτική κάθετων αξόνων της Εγνατίας.

-Παλεύω να εξαιρέσω, τις ακριτικές περιοχές, από διόδια, μέχρι να μπουν τα ηλεκτρονικά.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας, που όλοι ξέρουν, θα ήθελα να αναφέρω, ότι το έργο:

-Δημοπρατήθηκε στις 20/9/11

-Πέρασε από την αρμόδια επιτροπή της βουλής, στις 11/112

-Η σύμβαση υπογράφτηκε, στις 10/2/12

-οι εργασίες άρχισαν, στις  23/3/12

-Ο προϋπολογισμός του έργου, ήταν 158 εκ ευρώ

-Ο χρόνος ολοκλήρωσης του 3 χρόνια.

Οι ημερομηνίες, είναι αποκαλυπτικές και ας τις κρύβει ο κύριος Σπίρτσης, κάτι, που σπάνια έκανε, προκάτοχός του.

Τώρα, μπορεί να μας πει, τι έκανε για το έργο, εκτός από κομματική προπαγάνδα και το κόψιμο της κορδέλας.

-Η κατασκευή της Εγνατίας οδού ξεκίνησε, στις αρχές της δεκαετίας του ’90.

-Η αριστερά ήταν αντίθετη στην δημιουργία της εταιρίας του δημοσίου Εγνατία ΑΕ, που απαιτούσε η ΕΕ, για να συνεχίσει την χρηματοδότηση του έργου.

-Η κατασκευή του οριζοντίου άξονα, μήκους 670 χιλ.,εγινε σε περίπου 15 χρόνια, σε χρόνο ρεκόρ, για τα Ελληνικά δεδομένα και κόστισε, περίπου 6.5 δις ευρώ, τα περισσότερα, είναι από την ΕΕ.

-Οι επτά κάθετοι άξονες, που την συνδέουν με τις χώρες της Βαλκανικής και τα διευρωπαϊκά δίκτυα, ήταν από την αρχή σχεδιασμένοι και συμφωνημένοι με την ΕΕ και τις Βαλκανικές χώρες, για να κατασκευάσουν και αυτές την συνεχεία τους, στο εσωτερικό των χωρών τους.

– Έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότεροι, με προτελευταίο, αυτόν που παρέδωσε χθες.

-Μένει να ολοκληρωθεί, στον Έβρο ο κάθετος άξονας «Αρδάνιο- Ορμένιο», στα τελευταία τμήματα του, τα όποια έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί, μέχρι το 2015 και δυστυχώς ,δεν έχουν ορατό ορίζοντα ολοκλήρωσης.

Καιρός, να εξηγήσει, γιατί δεν ολοκληρώθηκε ακόμη και γιατί καθυστερούν τα έργα τόσο πολύ, να ολοκληρωθούν.

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΛΑΓΟΥ
Ευτέρπη Παπαγεωργίου

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΣΠΑ

Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

Ράδιο Γρεβενά Συνεντεύξεις

ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ενοικιάζεται (ΕΛΤΑ)
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 100 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ 70 Τ.Μ.
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ 73 τ.μ.
ENOIKIAZETAI ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΔΙΧΩΡΗ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΔΥΑΡΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ
PINDOS PALACE
Πωλείται διαμέρισμα 100 τ.μ.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΤΑΞΙ
Υπουργείο περιβάλλοντος
Ζητείται από συνεργεία φορτηγών και λεωφορείων
Ενοικιάζεται γκαρσονιέρα 42,5 τμ
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΔΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ενοικιάζεται 75τμ Μ Αλεξάνδρου 33
ενοικιάζεται ορφοδιαμέρισμα 85 τ.μ.
ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ 200 ΠΡΟΒΑΤΑ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Καιρός

Γρεβενά

αγγελια λεβητας

Follow Us

 

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝ