Δυτ. Μακεδονία: Μέσω cluster τα τοπικά προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού
Δυνατότητες καλύτερης οργάνωσης, για να προωθήσουν στις αγορές του εξωτερικού, προϊόντα όπως ο κρόκος Κοζάνης, τα γαλακτοκομικά προϊόντα της Δυτικής Μακεδονίας, οι πιπεριές Φλωρίνης, τα όσπρια και τα υπόλοιπα τοπικά προϊόντα, αναζητούν μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της διατροφής.Οι επιχειρήσεις αυτές προσκλήθηκαν από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας σε ενημέρωση για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Loc Food” στο οποίο συμμετέχει η Περιφέρεια και έχει στόχο τη δημιουργία συνεργατικών σχηματισμών (clusters).
«Ο σκοπός του προγράμματος είναι να βοηθηθούν οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την αγροτική παραγωγή, τη μεταποίηση, τις υπηρεσίες και την εστίαση ώστε να διευκολυνθούν οι εξαγωγές» αναφέρει ο Προϊστάμενος στο περιφερειακό τμήμα ανάπτυξης της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, Βασίλης Κωτούλας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το επόμενο χρονικό διάστημα θα αναζητηθούν καλές πρακτικές από 8 ακόμη χώρες που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα και συγκεκριμένα την Νορβηγία, τη Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Σλοβενία και τη Βουλγαρία.
«Θα γίνει κάθε προσπάθεια για την προώθηση όλων των προϊόντων της περιοχής, από τα τυροκομικά προϊόντα και τα ροδάκινα μέχρι τις σαλάτες και τα υποπροϊόντα αρτοποιίας» προσθέτει ο κ. Κωτούλας. Την ίδια στιγμή η Περιφέρεια επιδιώκει να συμμετέχει και σε δύο ακόμη ευρωπαϊκά προγράμματα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των τοπικών επιχειρήσεων.
- Προηγούμενο Κοζάνη: ΄΄Ο Τζιμ το Τζιτζίκι και η συμμορία του μονόφθαλμου τυφλοπόντικα ΄΄ του Ευγένιου Τριβιζά την Παρασκευή 20 Ιουλίου
- Επόμενο Φεστιβάλ της Ελπίδας στη φύση της Βλάστης – Κότσιρας, Τσακνής, Ζιώγαλας, Μηλιώκας, Λιδάκης, Χαρούλης