AKOΥΣΤΕ ΕΔΩ ΡΑΔΙΟ ΓΡΕΒΕΝΑ 101,5:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΥΓΡΑΕΡΙΟ
ΡΑΔΙΟ ΓΡΕΒΕΝΑ 101,5
ΡΑΔΙΟ ΓΡΕΒΕΝΑ 101,5
ΤΑΞΙ

Κατηγορίες

ΓΡΙΔΑΣ
ΡΑΔΙΟ ΓΡΕΒΕΝΑ 101,5

Έρχεται ετήσια εισφορά έως 10% στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα

Ετήσια εισφορά 5%- 10% θα καταβάλουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων από 1.929 κυβικά εκατοστά και άνω, επί της αντικειμενικής δαπάνης (τεκμήριο) των οχημάτων αυτών και εφόσον η παλαιότητά τους δεν υπερβαίνει τα 10 χρόνια.

Το μέτρο αυτό θα επιβληθεί από το 2014 (για τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν το 2013) και προβλέπεται σε διατάξεις που εντάχθηκαν στο πολυνομοσχέδιο, το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή για την κύρωση των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου. Προβλέπεται επίσης η επιβολή εισφοράς 10% (επί της αντικειμενικής δαπάνης) για κατόχους, σκαφών αναψυχής, αεροσκαφών, ελικοπτέρων, ανεμοπτέρων, εσωτερικών ή εξωτερικών πισίνων.

Αναλυτικά, σε ό,τι αφορά την εισφορά για τα ΙΧ αυτοκίνητα, θα υπολογίζεται με συντελεστή 5% επί της αντικειμενικής δαπάνης για επιβατικά αυτοκίνητα από 1.929 έως 2.500 κυβικά εκατοστά, ενώ για τα μεγαλύτερα ο συντελεστής αυξάνεται σε 10%. Απαλλάσσονται από την επιβολή της εισφοράς αυτής όσα αυτοκίνητα έχουν παλαιότητα μεγαλύτερη των 10 ετών ή είναι επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων.

Με άλλη ρύθμιση που εντάχθηκε στο νομοσχέδιο, προβλέπεται η επιβολή ειδικής ετήσιας εισφοράς 6% έως 10% για τέσσερα χρόνια επί του συναλλάγματος που εισάγουν στην Ελλάδα ναυτιλιακές εταιρείες. Από τη ρύθμιση εξαιρούνται επιβατηγά ακτοπλοϊκά πλοία και εμπορικά που εκτελούν εσωτερικούς πλόες.

Σχετικά άρθρα

email επικοινωνίας

grevenamedia@gmail.com

ΕΜΠΟΡΙΟ ΞΥΛΕΙΑΣ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΞΥΛΕΙΑΣ
Τζιόβας Ανδρέας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
ΔΕΥΑΓ
ΚΑΛΗΡΑΧΗ
ΠΑΡΚΙΝΓΚ
ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
αγγελια λεβητας
ΤΑΞΙ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Follow Us

 
ΡΑΔΙΟ ΓΡΕΒΕΝΑ 101,5

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015