Grevenamedia @facebook

POTIKA MYRTO
SPONSORS
SPONSORS
PAPAGEORGIOU

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
DONAS
Κάλτσιου
ΙΩΑΝΝΑ
ΓΚΙΦΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
tsiarsiotis
Καφενείο
KARTSIOUNIS
delivery LOCO
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
Λίτσας

Κατηγορίες

ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Φαγητά που σου χαλάνε τον ύπνο

Μετά από μία δύσκολη ημέρα το σώμα μας χρειάζεται ξεκούραση, όπως ακριβώς και το στομάχι μας.

Εάν λοιπόν θέλεις ένα βαθύ, χαλαρωτικό ύπνο καλό είναι να αποφεύγεις τα λιπαρά, παχυντικά φαγητά που θα σε βαρύνουν και θα προκαλέσουν στομαχικές διαταραχές, καούρες, αϋπνία, ακόμη και εφιάλτες…

 

 

 

 

1. Τα ζυμαρικά είναι από τα πιο παχυντικά φαγητά, πλούσια σε υδατάνθρακες που δεν μπορεί να κάψει ο οργανισμός σου και θα τα μετατρέψει σε λίπος. 

2. Μετά από μία κουραστική μέρα στη δουλειά, η πίτσα μπορεί να φαντάζει η καλύτερη λύση, αλλά θυμήσου ότι είναι πολύ λιπαρή και ο οργανισμός δεν μπορεί να τη χωνέψει εύκολα.

3. Η ζάχαρη και τα γλυκά προκαλούν υπερδιέργερση, επηρεάζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και μπορεί να ευθύνονται για τους εφιάλτες που βλέπεις συχνά.

4. Το κόκκινο κρέας μπορεί να είναι καλή πηγή πρωτεϊνών και σιδήρου, αλλά διαλύεται δύσκολα και σίγουρα δεν θα σου χαρίσει εκείνο τον βαθύ, χαλαρωτικό ύπνο που επιθυμείς.

5. Η μαύρη σοκολάτα βελτιώνει μυαλό και μνήμη, αλλά περιέχει και καφεΐνη που σε κρατάει ξύπνια.

6. Λαχανικά όπως τα κρεμμύδια, το μπρόκολο και το λάχανο είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά χωνεύονται δύσκολα και αργά από το στομάχι. Το αποτέλεσμα είναι φούσκωμα και καούρες το βράδυ.

7. Ένα ποτήρι κρασί μπορεί να σε χαλαρώσει, αλλά το υπερβολικό αλκοόλ προκαλεί αυξημένη εφίδρωση, καούρες και συχνοουρία, όχι ότι καλύτερο για έναν ήσυχο, βραδινό ύπνο.

8. Cheeseburgers και junk- foods είναι θερμιδικές βόμβες που καίγονται δύσκολα από τον οργανισμό, προκαλούν φούσκωμα , καψίματα και δυσφορία κατά τη διάρκεια του ύπνου.

9. Το Chilly και οι πικάντικες σάλτσες μπορεί να αυξάνουν τις καύσεις του μεταβολισμού, περιέχουν όμως πολλές θερμίδες, υδατάνθρακες που καίγονται πολύ αργά.

10. Τα chips καλό είναι να αποφεύγονται γενικά, όχι μόνο το βράδυ, δεδομένου ότι περιέχουν όξινο γλυταμινικό νάτριο που προκαλεί στομαχικές διαταραχές και προβλήματα στον ύπνο.

 

Το ΧΩΝΙ

Σχετικά άρθρα

Χρυσή Τομή
ΤΣΙΟΓΚΑΣ
ΝΟΣΗΛΙΑΣΙΣ
ΟΠΑΠ
Αγγελίες εργασίας
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ

Follow Us

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
Πωλείται
Πωλείται
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Ανταλλαγή διαμερίσματος
Ζητείται
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
ENOIKIAZETAI
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Πωλείται
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
 
TSIOVAKAS
ΗΛΕΚΤΡΟΝ
Σεμερτζίδης
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5

Καιρός

Γρεβενά

Αναγνώστου Ιωάννης