Ράδιο Γρεβενά – 101.5

PAPAGEORGIOU

Grevenamedia @facebook

POTIKA MYRTO
Κινηματογράφος Γρεβενών
SPONSORS

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
DONAS
ΙΩΑΝΝΑ
tsiarsiotis
ΓΚΙΦΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καφενείο
KARTSIOUNIS
delivery LOCO
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων

Κατηγορίες

ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Ο Σύλλογος Δοτσικού ζητάει να αλλάξει η χάραξη του δρόμου για την Βασιλίτσα

Μορφωτικός Σύλλογος
Απανταχού Δοτσικιωτών «Η Σκούρτζια»
Πρόταση νέα διαδρομής Γρεβενά- Χ.Κ. Βασιλίτσας
Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Με αφορμή το πρόβλημα προσπελασιμότητας που εμφανίζουν οι διαδρομές προσέγγισης του Χ.Κ. Βασιλίτσας κατά τους χειμερινούς μήνες ως αποτέλεσμα τόσο των έντονων καιρικών φαινομένων όσο και της πορείας που ακολουθούν οι υφιστάμενες διαδρομές, θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας μια τρίτη ενναλλακτική διαδρομή μέσω Δοτσικού. Με σκοπό την υποβολή προς εσάς, μιας ολοκληρωμένης τεχνικά και οικονομικά βιώσιμης πρότασης, συμβουλευτήκαμε τον Δασολόγο – Μελετητή Λάγκα Θωμά του Γεωργίου, ο οποίος κατάγεται από το Δοτσικό.
Μελετώντας τις δύο υφιστάμενες διαδρομές προσέγγισης του Χ.Κ. από τα Γρεβενά, μέσω Σμίξης η μία και Φιλιππαίων η άλλη, θεωρούμε για τους λόγους που παραθέτουμε παρακάτω, πως η πρότασή μας αποτελεί μια οικονομικά εφικτή λύση στο πρόβλημα προσέγγισης του χιονοδρομικού κέντρου, που καλείται να αντιμετωπίσει ο Δήμος Γρεβενών κάθε χειμώνα, μιας και δεν απαιτούνται σημαντικές επεμβάσεις στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο.
Οι λόγοι που καθιστούν την προτεινόμενη λύση ελκυστικότερη έναντι των υπολοίπων είναι οι παρακάτω:
1. Σε όλο το μήκος της διαδρομής από Γρεβενά μέχρι Δοτσικό ο δρόμος κινείται σε προς νότια έκθεση αποφεύγοντας έτσι τη σώρευση χιονιού στο οδόστρωμα καθώς και τον πάγο όπως συμβαίνει στις υφιστάμενες διαδρομές σε θέσεις ανήλιες και προς βόρειες.
2. 99% της προτεινόμενης διαδρομής χαρακτηρίζεται από θετικές κλίσεις, ακολουθώντας σταθερά ανοδική πορεία από υψόμετρο 540μ. στα Γρεβενά σε υψόμετρο 1650μ. στο χιονοδρομικό κέντρο Βασιλίτσας σε αντίθεση με τις υφιστάμενες διαδρομές οι οποίες χαρακτηρίζονται από συνεχόμενες ανωφέρειες και κατωφέρειες ώστε να διασχίσουν τα ρέματα από τα οποία διέρχονται.

3. Λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη κίνησης τουριστικών λεωφορείων προς το χιονοδρομικό κέντρο θεωρούμε την προτεινόμενη λύση ως ελκυστικότερη μιας και στο σύνολο των 44,7χλμ της διαδρομής εμφανίζει ελάχιστους ελιγμούς (3) σε αντίθεση με τη διαδρομή μέσω Σμίξης, η οποία στο σύνολο των 43,4χλμ εμφανίζει 22 ελιγμούς και με τη διαδρομή μέσω Φιλιππαίων, η οποία στο σύνολο των 46,9χλμ εμφανίζει 13 ελιγμούς.
4. Προβλέπεται η παράκαμψη των οικισμών Καληράχης και Δοτσικού ώστε να επιτευχθεί η απρόσκοπτη κίνηση των οχημάτων, μειώνοντας έτσι σημαντικά τον απαιτούμενο χρόνο που χρειάζεται ο επισκέπτης για να φτάσει στο χιονοδρομικό κέντρο.
5. Στο σημείο «Γ» όπως αποτυπώνεται στον επισυναπτόμενο χάρτη η προτεινόμενη λύση ενώνεται με τον διαπεριφερειακό δρόμο Δ. Μακεδονίας – Ηπείρου μέσω Επταχωρίου δημιουργώντας ακόμη μια είσοδο προς το χιονοδρομικό κέντρο για επισκέπτες προερχόμενους από την Ήπειρο.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου
Αναστασία Λάγκα

Σχετικά άρθρα

Χρυσή Τομή
ΤΣΙΟΓΚΑΣ
ΝΟΣΗΛΙΑΣΙΣ
Ζητείται
ΟΠΑΠ

Follow Us

 
TSIOVAKAS
ΗΛΕΚΤΡΟΝ
Σεμερτζίδης
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5

Καιρός

Γρεβενά

Αναγνώστου Ιωάννης
jumbo