Grevenamedia @facebook

POTIKA MYRTO
SPONSORS
SPONSORS
PAPAGEORGIOU

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
DONAS
ΙΩΑΝΝΑ
ΓΚΙΦΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
tsiarsiotis
Καφενείο
KARTSIOUNIS
delivery LOCO
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
Λίτσας

Κατηγορίες

ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Η φτώχεια φέρνει … πείνα – Δραστική περικοπή στην αγορά τροφίμων

Δραστικές περικοπές στα έξοδα του νοικοκυριού τους εφαρμόζουν οι Έλληνες προκειμένου να καταφέρουν να αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα online έρευνας που διεξήγαγε το διάστημα Ιανουάριος – Αύγουστος 2012 η εταιρεία Focus Bari για την οικονομική κρίση, πρωτιά στις περικοπές έχει η διασκέδαση η οποία έχει περιοριστεί κατά 83,5%, ενώ ακολουθούν η ένδυση – υπόδηση με μείωση 80%, ο εξοπλισμός σπιτιού με 75,9% και τα ταξίδια με 74,1%. Σημαντικό είναι το ποσοστό (53,9%) που έχει μειώσει δραστικά τα έξοδα στο σούπερ μάρκετ, ενώ το 50,4% έχει μειώσει και τις αγορές τροφίμων όταν τα αντίστοιχα ποσοστά το 2011 ήταν 44,7% και 44,6% αντίστοιχα.

Περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες, δηλώνουν ως ουσιαστική αιτία περικοπών, την πραγματική μείωση του εισοδήματός τους. Το κοινό που έχει υποστεί μείωση εισοδήματος εμφανίζεται 12,5% αυξημένο σε σχέση με πέρυσι και 22% μεγαλύτερο σε σχέση με το 2010 ενώ ποσοστό 16,4% έχει προχωρήσει σε περικοπές προληπτικά γιατί όπως δήλωσαν «φοβούνται για το χειρότερο».

Παράλληλα, οι πολίτες έχουν γίνει πολύ πιο «διερευνητικοί» ως προς τις αγορές τους σε σχέση με το παρελθόν, αναζητώντας τα προϊόντα στα οποία παρέχονται καλύτερες τιμές, εκπτώσεις και προσφορές. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας γίνονται ακόμα πιο δημοφιλή ενώ και μεταξύ των επώνυμων προϊόντων φαίνεται να αυξάνεται το κοινό που κατευθύνεται στις πιο οικονομικές επιλογές. Επίσης το 50,8% των πολιτών που συμμετείχε στην έρευνα δήλωσε ότι χρησιμοποιεί εκπτωτικά κουπόνια για τις αγορές του ενώ το 75,9% αναζητά προσφορές / εκπτώσεις όταν ένα χρόνο νωρίτερα το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 71,4%.

Σύμφωνα με το newspost.gr σχεδόν επτά στους δέκα Έλληνες, δηλώνουν ότι μεταξύ των πρακτικών που έχουν ακολουθήσει για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, είναι και η επιλογή τρόπων ψυχαγωγίας που απαιτούν μικρή ή και καθόλου δαπάνη χρηματικού ποσού, ενώ λόγω της ανάγκης περιορισμού των εξόδων, αγορές ή άλλες δραστηριότητες που απαιτούν «μεγάλο χρηματικό ποσό» αναβάλλονται… επ’ αόριστον, με τα ταξίδια και τις αγορές Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών Συσκευών να βρίσκονται πρώτα στην λίστα.

Τέλος, το 55,4% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι η κρίση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και το 34,1% σε αρχικό στάδιο ακόμη. Περισσότεροι από επτά στους δέκα Έλληνες θεωρούν ότι η οικονομική κρίση στην χώρα μας θα διαρκέσει και μετά το 2013.

Εννέα στους δέκα συμπολίτες μας δηλώνουν επηρεασμένοι και σε συναισθηματικό επίπεδο από την οικονομική κρίση, με τους έξι στους δέκα να παραδέχονται ότι αισθάνονται πολύ ή αρκετά «αγχωμένοι» με τις εξελίξεις. Σημειώνεται ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 703 συνεντεύξεων σε πανελλαδικό επίπεδο.

Σχετικά άρθρα

Χρυσή Τομή
ΤΣΙΟΓΚΑΣ
ΝΟΣΗΛΙΑΣΙΣ
ΟΠΑΠ
Αγγελίες εργασίας
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ

Follow Us

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
Πωλείται
Πωλείται
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Ανταλλαγή διαμερίσματος
Ζητείται
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
ENOIKIAZETAI
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Πωλείται
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
 
TSIOVAKAS
ΗΛΕΚΤΡΟΝ
Σεμερτζίδης
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5

Καιρός

Γρεβενά

Αναγνώστου Ιωάννης