SECUTIRY
tsiarsiotis
ΝΟΣΗΛΙΑΣΙΣ
PAPAGEORGIOU
POTIKA MYRTO
IKTEO
BRABOSINOS
ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
KARTSIOUNIS
Καφενείο
GRAMMENOS
Αναγνώστου Ιωάννης
delivery LOCO
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων

Κατηγορίες

Πρεμιέρα εκπτώσεων αύριο 9 Ιουλίου -Ελπίδες για αύξηση τζίρου

Αρχίζουν αύριο Δευτέρα 9 Ιουλίου οι θερινές εκπτώσεις και θα διαρκέσουν έως τις 31 Αυγούστου ενώ την Κυριακή 15 Ιουλίου τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά.

Οι προσδοκίες για αναθέρμανση της αγοραστικής κίνησης δεν είναι μεγάλες αφού οι εκπτώσεις πραγματοποιούνται σε ένα περιβάλλον αυξημένων φορολογικών υποχρεώσεων με αποτέλεσμα οι αγορές να μην είναι η βασική προτεραιότητα των καταναλωτών.

Οι καλοκαιρινές εκπτώσεις προ κρίσης έκαναν έναν τζίρο άνω των 8 δισ. ευρώ, ενώ πλέον κυμαίνονται σε επίπεδα λιανικών πωλήσεων της τάξης των 6 δισ. ευρώ και μόνο εφόσον επιτευχθεί η σταδιακή επιστροφή στα επίπεδα των 7 δισ. ευρώ, τότε οι αριθμοί θα δώσουν σημαντική ανάσα στα ταμεία των εμπορικών καταστημάτων.

«Οι φετινές θερινές εκπτώσεις ελπίζουμε να αφήσουν θετικό πρόσημο σε αγοραστική κίνηση και τζίρο στην αγορά» επισημαίνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης.

Τονίζει ότι η  πρόβλεψη της ΕΣΕΕ του τζίρου για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο του 2018 εδράζεται στη μέχρι στιγμής πορεία του μέσου κύκλου εργασιών του πρώτου τετραμήνου του έτους που σε σύγκριση με το 2017 παρουσιάζει οριακή αύξηση +0,65%. Το κλίμα στον εμπορικό κόσμο είναι ανάμικτο με ελπίδες για αύξηση του τζίρου αλλά και έντονο προβληματισμό καθώς, οι θερινές εκπτώσεις πραγματοποιούνται σε περιβάλλον αυξημένων φορολογικών υποχρεώσεων όλων των καταναλωτών, με αποτέλεσμα οι αγορές να μπαίνουν σε «δεύτερη μοίρα».

Στη διάρκεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

«Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …% έως …%»)

 

Σχετικά άρθρα

Follow Us

 
MPANTHS
 
ΗΛΕΚΤΡΟΝ
 
EPIPEDO TZHMOROTA
Πωλείται
TSIOVAKAS
Σεμερτζίδης
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5

Καιρός

Γρεβενά

Grevenamedia @facebook