ΝΟΣΗΛΙΑΣΙΣ
PIZZA ROMEO
POTIKA MYRTO
Οικογένειες των Γρεβενών
ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
KARTSIOUNIS
Καφενείο
GRAMMENOS
Αναγνώστου Ιωάννης
delivery LOCO
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΕ

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων

Antenna Stores – Ζιούτης
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων

Κατηγορίες

SPONSORS

Γιατί οι δημοσκοπήσεις τρελαίνουν κόσμο;

Διαβάζω την απορία κάποιων για τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων.

Οι περισσότεροι, από όποια πλευρά και αν κοιτούν τα ερωτήματα των δημοσκοπήσεων, απορούν με…
τα τρελά αποτελέσματα που προκύπτουν.

Οι εχθροί του ΣΥΡΙΖΑ με το ποσοστό του και οι Συριζαίοι με το ποσοστό της Ν. Δημοκρατίας.

Και όλοι με της Χρυσής Αυγής.

Ή, με το απίστευτο αποτέλεσμα, άλλο κόμμα να προηγείται και άλλος προέδρος κόμματος να θεωρείται καταλληλότερος πρωθυπουργός.

Μη βασανίζεστε άδικα.

Πάρτε τις δημοσκοπήσεις όπως τις διαβάζετε και πετάξτε τις στα σκουπίδια (αν τις διαβάζετε σε εφημερίδα, γιατί με τον υπολογιστή λίγο δύσκολο).

Ξεχνάτε μάλλον όλοι ότι ζούμε στην Ελλάδα, στη χώρα του λαμογιού, του ανίκανου, του απατεώνα, του κλέφτη, του εξυπνάκια, του καραγκιόζη, του φαιδρού.

Ξεχνάτε πως οι δημοσκοπήσεις δίνουν αποτελέσματα αμφισβητούμενα, μια και γίνονται από τους…συνήθεις Έλληνες.

Φαιδρές μεν, εγκληματικές δε, γιατί επηρεάζουν την αφελή κοινή γνώμη.

Μάθετε λοιπόν, πώς γίνονται οι δημοσκοπήσεις.

Αυτά που θα σας αναφέρω είναι αληθινά γεγονότα.

Δουλεύει η τάδε κυρία το πρωί σε μια δουλειά και για έξτρα εισόδημα συνεργάζεται με πολύ γνωστή εταιρία δημοσκοπήσεων.

Αναλαμβάνει λοιπόν μια δημοσκόπηση.

Τι κάνει.

1) ψάχνει στα κιτάπια της ανθρώπους που είχαν ερωτηθεί παλιά για ποτά, τσιγάρα και απορρυπαντικά ή ό,τι άλλο.

Παίρνει τα στοιχεία τους και τα περνάει στη δημοσκόπηση με το ερώτημα ας πούμε “Τι θα ψηφίζατε αύριο αν είχαμε εκλογές” ή κάτι σχετικό.

Βάζει τα στοιχεία τους σε μια σελίδα της συγκεκριμένης δημοσκόπησης και απαντάει η ίδια σε όλα τα ερωτήματα.

2) Επειδή η μαντάμ της δημοσκόπησης δεν μπορεί να βάζει συνέχεια τα ίδια άτομα, κάνει τράμπα ονόματα με συναδέλφισσές της.

“Μου δίνεις 30 ονόματα απ΄το ουίσκυ τάδε να σου δώσω 30 απ΄τη δημοσκόπηση για τα ραδιόφωνα;”.

Και επειδή είναι πολλές οι συνεργάτιδές της που δουλεύουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, τα ονόματα είναι πολλά.

Αν τυχόν τσεκάρει η εταιρία τα ονόματα -που δεν το κάνει- οι άνθρωποι είναι υπαρκτοί και άντε τώρα να θυμηθούν αν απάντησαν και πότε, σε πολιτική δημοσκόπηση.

Χώνουν και δέκα συγγενείς τους μέσα ή τους συγκατοίκους της πολυκατοικίας τους (πάντα κάνοντας τράμπα μεταξύ τους οι δημοσκόποι) κι έτοιμη η δημοσκόπηση.

Η οποία έχει απαντήσεις σύμφωνα με τα γούστα του δημοσκόπου (ξέρετε πόσοι Συριζαίοι ή πόσοι Δεξιοί συμπληρώνουν τις απαντήσεις που επιθυμούν ώστε να επηρεάσουν την κοινή γνώμη; ΠΟΛΛΟΙ!).

Άντε στο τσακίρ κέφι κι αν προλαβαίνουν, να κάνουν και δέκα τηλεφωνήματα για ξεκάρφωμα.

Δεν θα ξεχάσω μια φορά πρόπερσι που είχαμε πάει διακοπές κάποιοι φίλοι και μια κοπέλα έκανε την ηλιοθεραπεία της με το λαπτοπ αγκαλιά, γιατί μέχρι να μαυρίσει, συμπλήρωνε ερωτηματολόγια με τα ονόματα που αντάλλαζε με  συνεργάτιδές της.

Όταν γέμιζε τα χαρτιά με ονόματα, έδινε τον ένα πάκο στο φίλο της και τσεκάριζε αυτός όποιο κουτάκι ήθελε, με όποια απάντηση ήθελε.

Βεβαίως, ο συγκεκριμένος φρόντιζε να έχει ποικιλία στις απαντήσεις…Ήταν μαγκάκος…

Έτσι δουλεύουν οι δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα, λοιπόν.

Στη χώρα, που τίποτα και κανείς σχεδόν, δεν είναι σοβαρός και υπεύθυνος άνθρωπος.

Αδιαφορείστε  για τις δημοσκοπήσεις, εκφράζουν απλώς την τρέλα που κουβαλάει ο δημοσκόπος που τις συμπληρώνει ή ο γκόμενος/σύζυγος/ξάδελφος/κολλητός.

Στην παραλία, στην καφετέρια, στην Αράχωβα, στην Τζιά ή στη βεράντα του…

nonews

Σχετικά άρθρα

Follow Us

Κανιστράς – Τζιόλας
Κινηματογράφος Γρεβενών
PINDOS
EPIPEDO
kaltsiou
Πωλείται
TSIOVAKAS
Σεμερτζίδης
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5

Καιρός

Grevenamedia @facebook

SPONSORS