Πόραβος
BRABOSINOS
Νίκου
Τσιμπέρη
Γκανάτσιου
Λιούζας
Βασιλόπουλος
Ντόντος
Τσιάτας
Λιοσάτος
Μπαρλαγιάννη
ΟΠΑΠ
Στεφούλης
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
POTIKA MYRTO
Λέτσιος
Δροβατζήκας
ΟΠΑΠ
Πρίντζας
ΝΟΣΗΛΙΑΣΙΣ

Grevenamedia @facebook

DONAS
PAPAGEORGIOU
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΙΩΑΝΝΑ
ΓΚΙΦΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
IKTEO
tsiarsiotis

Grevena

Fog
Humidity: 100
Wind: 0 km/h
1 °C
3 11
19 Jan 2015
3 11
20 Jan 2015
Καφενείο
Κέντρο Ξένων Γλωσσών
KARTSIOUNIS
ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
GRAMMENOS
delivery LOCO
Ανταλλακτικά αυτοκινήτων
Λίτσας
ΠΩΛΕΙΤΑΙ

Κατηγορίες

Έρχονται 21 σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό

Η  τρικομματική κυβέρνηση, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, έχει βγά­λει την Ελλάδα στο σφυρί. Ο,τι αξίζει, ξεπουλιέται. Ο,τι μπορεί να δώσει κέρδη στη χώρα μας και τους Έλληνες παραχωρείται σε αστείες τιμές, περιμένοντας την ανά­πτυξη. Αλλά, τελικά, θυσιάζεις την αγελάδα που σου παράγει γάλα; Στην Ελλάδα των μνημονίων, κάποιοι έχουν αποφασίσει να τη θυσιάσουν.

Κάπως έτσι πληρώσαμε χρυσή την Εγνατία Οδό, τον καλύτερο αυτοκινη­τόδρομο της χώρας, για να φτάσουμε στην παράλογη απόφαση πώλησης της.

Και σαν να μην έφθανε αυτό, οι πληροφορίες που φθάνουν από πα­ντού αναφέρουν πως αναμένεται αύ­ξηση των σταθμών διοδίων, με απο­τέλεσμα την κατακόρυφη αύξηση του κόστους διέλευσης για τους οδηγούς. Ωστόσο, η λεγόμενη αξιοποίηση της Εγνατίας Οδού φιγουράρει στο site του ΤΑΙΠΕΔ.

Κάποιος μπορεί να φανταστεί πως ξεπουλιέται η Εγνατία οδός γιατί, λό­γω της κρίσης, δεν έχει διελεύσεις ο­χημάτων και έτσι έχουν πέσει τα έσο­δα. Αλλοι μπορεί να πουν πως ο σχε­διασμός της ίσως δεν ήταν ο καλύτε­ρος, έπεσε έξω και είναι ένας δρόμος φάντασμα. Ας δούμε τα στοιχεία.

Η Εγνατία Οδός, συμφωνά με τα επίσημα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο site του ΤΑΙΠΕΔ, εξυπηρετεί το 36% του πληθυσμού της χώρας, το 54% των αγροτικών περιοχών, εξυπη­ρετεί στις μετακινήσεις το 41% της απασχόλησης στον τομέα της βιομηχανίας/μικρού εμπορίου και το 51% της βιομηχανίας εξόρυξης της χώρας, συνολικά, δε, διακινεί το 33% του ΑΕΠ της χώρας.

Δηλαδή, βάσει των στοιχείων που το ίδιο το ΤΑΙΠΕΔ χρησιμοποιεί για να προσελκύσει την πελατεία του, περισ­σότερα από τρία εκατομμύρια άνθρω­ποι χρησιμοποιούν την Εγνατία. Για σκεφτείτε πόσα χρήματα ρέουν στον κρατικό κορβανά από τις χρεώσεις των διοδίων;

 

 

Όπως ανέφερε ο αρχιτέκτονας και οδοποιός, καθηγητής του Δημοκρίτειου

Πανεπιστημίου Ξάνθης, Γιώργος Κολλάρος «Η Εγνατία είναι ένας καλός δρόμος και για 20 χρόνια δεν θα χρειαστεί ούτε ένα ευρώ για συντήρηση». Δηλαδή, αποφέρει καθαρά κέρδη για τουλάχιστον μια 20ετία. Ο κ. Κολλάρος υποστηρίζει πως από τους πέντε σταθμούς διοδίων που λειτουργούν σήμερα, μετά την ιδιωτικοποίηση ο σχεδιασμός προβλέ­πει εγκατάσταση 21 σταθμών. Έτσι, όπως υποστηρίζει ο καθηγητής πανεπιστημίου, όχι μόνο ξεπουλάμε την Εγνατία Οδό, αλλά την προικίζουμε και με δεκάδες νέα διόδια, για να γί­νει πιο περιζήτητη «νυφη» για τον πιθανό αγοραστή. Και ποιος είναι αυ­τός ο αγοραστής; «Φοράει κοστούμι και έχει εφημερίδα στην Αθήνα», μας είπε ο κ. Κολλάρος. «Κάποιοι δεν φό­ρεσαν ποτέ γαλότσες στην Εγνατία, αλλά θα έρθουν κατευθείαν με κοστού­μι» συμπλήρωσε.

Έτσι είναι. Γιατί άλλωστε να αγο­ράσει κάποιος κάτι, όταν δεν έχει δι­ασφαλίσει ότι θα κερδίσει ία πολλα­πλάσια με τις ευλογίες του κράτους. Ενός κράτους που -λέμε τώρα- οφεί­λει να προστατεύει τους πολίτες και την ελεύθερη μετακίνησή τους.

Σχετικά άρθρα

Παπαιωάννου
Τσαμπαρδούκα
Μαράνος
Βραβοσινός
Κινηματογράφος Γρεβενών
Νιζάμης
Νούτσος
Βλαμίδης
Παπαλιούρας
Παπαχατζή
ΤΣΙΟΓΚΑΣ
Μαλαματή
MPANTHS
MP
Χρυσή Τομή
Χρυσή Τομή

Follow Us

Πωλείται
Πωλείται
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
Ανταλλαγή διαμερίσματος
Ζητείται
ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
ENOIKIAZETAI
ΠΩΛΕΙΤΑΙ
Πωλείται
ΗΛΕΚΤΡΟΝ
 
TSIOVAKAS
Σεμερτζίδης
Κανάλι 28 | Ράδιο Γρεβενά 101,5

Καιρός

Γρεβενά

Αναγνώστου Ιωάννης
SPONSORS
SPONSORS